וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 108:120 את סן אנטוניו ועלתה ל-0:3 בגמר המערב

הווריירס שוב לא ריחמו על הספרס, שהתקשו מאוד ללא לאונרד הפצוע ושמרו על המאזן המושלם בפלייאוף (0:11). 33 נקודות (19 מהן ברבע השלישי) ו-10 ריבאונדים לדוראנט, קרי הוסיף 21

שחקן גולדן סטייט דריימונד גרין. רויטרס
מרחק ניצחון מגמר שלישי ברציפות. גרין מתעופף/רויטרס

אחרי שני ההפסדים בשני המשחקים הראשונים בסדרה, סן אנטוניו החלה את המשחק השלישי שנערך בטקסס בצורה טובה. היא קלעה 33 נקודות לעומת 29 של גולדן סטייט והיה נראה כי משהו קרה בשורות הספרס. אלא שאז הגיע הרבע השני (22:35), שהראה פעם נוספת שהווריירס פשוט עדיפים ובגדול על היריבה, והקבוצה של גרג פופוביץ' הפסידה 120:108 במשחק השלישי. הווריירס שמרו על המאזן המושלם בפלייאוף כשעלו ל-0:11 והפכו לקבוצה השלישית שעושה זאת, וכעת הם רחוקים משחק אחד מגמר NBA שלישי ברציפות. בנוסף היא הצטרפה אל מילווקי (1971) כשהפכה לאחת משתי היחידות שרושמת תשעה ניצחונות בלפחות עשר הפרש ב-11 המשחקים הראשונים של הפלייאוף.

קוואי לאונרד לא שיחק זכר לפציעה במשחק השלישי כשגם זאזה פאצ'וליה, שהיה זה שפגע בכוכב, נעדר מההתמודדות. הספרס איבדו במהלך המשחק גם את דייויד לי, שירד לקבל טיפול ולא שב לשחק.

שחקן סן אנטוניו קוואי לאונרד. רויטרס
חסרונו הורגש. לאונרד/רויטרס

אחרי פתיחה לא טובה למשחק, נעזרה גולדן סטייט ברבע השני הנהדר שהציגה - רבע שהעניק לה ביטחון במחצית השנייה - כדי לשמור על היתרון הגדול ולשייט לניצחון חוץ, שככל הנראה סוגר את הסיפור. קווין דוראנט כיכב ברבע השלישי עם 19 נקודות מתוך ה-36 של קבוצתו, והפך במהלך המשחק לשחקן ה-17 בתולדות ה-NBA עם 200 שלשות או יותר בשלב הפלייאוף.

דוראנט סיים כקלע הבולט עם 33 נקודות (3 מ-5 לשלוש), אליהן הוסיף עשרה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים, שתי חטיפות, חסימה ושבעה איבודים. סטפן קרי הוסיף 21 (3 מ-7 לשלוש), חמישה ריבאונדים ושש חטיפות, קליי תומפסון תרם 17. את רשימת הקלעים של הספרס הוליך מאנו ג'ינובילי, שמלבד מהלך מבריק שכלל העברת כדור בין רגליו של דייויד ווסט, תרם 21 נקודות (7 מ-9 מהשדה) ב-18 דקות. למרכוס אולדריג' סיים עם 18, פאו גאסול הוסיף 12 ועשרה כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully