וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהם: "תודה רבה לכולם על התמיכה", צ'אבי אלונסו: "הרגשה מיוחדת"

באיירן מינכן חוגגת את האליפות ה-27 עם עשרות אלפי אוהדים בכיכר המרכזית בעיר. הקפטן הפורש: "זו העיר שלי, אני אוהב אותה ומאושר לחגוג פה עם כולכם". וגם: הברכה המצולמת של בופון

שחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות במארינפלאץ. רויטרס
שחקני באיירן חוגגים במארינפלאץ/רויטרס

באיירן מינכן חגגה הערב (שבת) את האליפות ה-27 שלה והחמישית ברציפות. הבווארים, שהבטיחו את התואר כבר לפני כמה שבועות, ניצחו 1:4 את פרייבורג בבית ונפרדו מפיליפ לאהם שרשם את המשחק האחרון שלו בגיל 33 ואחרי שעלה לבוגרים לפני 15 שנה ושיחק בכל אחת מהעונות בבאיירן, פרט לשתי עונות השאלה בשטוטגרט. לאהם זכה בשמונה אליפויות, שישה גביעים, זכה בליגת האלופות והגיע פעמיים לגמר וזכה בגביע העולם עם נבחרת גרמניה. גם צ'אבי אלונסו רשם את משחק הפרישה שלו וזכה לטקס מרגש. לאחר המשחק נסעה הקבוצה לכיכר המרכזית של העיר, מארינפלאץ, וחגגה שם עם האוהדים שלה.

הקפטן הפורש פיליפ לאהם אמר לעשרות אלפי האוהדים הנרגשים: "כולם יודעים שזו העיר שלי, אני אוהב אותה. אני שמח לחגוג כאן עם כל החברים. אני רוצה להודות לצוות המקצועי ולכל השחקנים. תודה רבה לכולם על התמיכה והאהבה. אני רוצה להודות לתומאס. אני לא יכול להודות לכם מספיק. תמיד אשאר אוהד באיירן מינכן". לאהם הוסיף: "לא הכנתי את עצמי לרגע הזה. אני אסיר תודה על הכול ועל כך שהייתה לי האפשרות לחוות הכול. כשעמדתי עם השחקנים על המרפסת היום ואחרי המשחק, הכול עלה לי וחשבתי על כל מה שעברתי לאורך הקריירה. זה היה מרגש מאוד. אבל זה לא נגמר עדיין, ממשיכים הלאה. בעתיד הקרוב לא אצפה בכדורגל באצטדיון. אבל זה יכול להשתנות במהרה. כדורגל הוא התשוקה שלי. כרגע אני רק מתכנן ליהנות קצת בבית".

תומאס מולר אמר: "לאהם סיים עם קריירת טניס השולחן שלו. סתם, בצחוק. אם אני חושב על המשחקים שלו, היו לו רק 150 משחקים טובים, כל השאר היו מדהימים. הוא נתן כל כך הרבה למועדון. אנחנו עכשיו צריכים להגיד לו להתראות יפה".

גם צ'אבי אלונסו נשא נאום קצר בגרמנית: "כל משחק מבחינתי כאן היה מיוחד. אני רוצה להודות לכולם. כל משחק היה חשוב בשבילי כאן, אני רוצה להודות לכולכם ונתראה בקרוב". אחרי המשחק אמר הספרדי: "כל כך הרבה רגשות מעורבים, לפני המשחק, במהלכו ואחרי המשחק. אני מנסה להתמודד איתם ורק ליהנות מזה".

מאמן באיירן קרלו אנצ'לוטי אמר: "היה לנו משחק טוב מאוד. היו רגעים מרגשים מאוד עם פיליפ לאהם וצ'אבי אלונסו. מקלחת הבירה הראשונה שלי הייתה קרה מאוד, אבל נהניתי מזה מאוד".

בופון עם סרטון מיוחד לכבוד פיליפ לאהם

אנצ'לוטי שר פבארוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully