וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד ייעדר ממשחק 3 נגד גולדן סטייט, גם תומאס פצוע

כוכב סן אנטוניו ימשיך להחמיץ את גמר המערב בשל הפציעה בקרסולו, רכז בוסטון סובל מפציעה באגן ונמצא בספק למשחק 3 נגד קליבלנד. לברון על כך שאינו מועמד ל-MVP: "אני לא דואג לגבי זה"

לברון ג'יימס. AP
"יודע מה אני שווה". לברון ג'יימס/AP

הסדרות החד צדדיות בגמרים האיזוריים ב-NBA הביאו את אוהדי הליגה הטובה בעולם לצפות כבר בכליון עיניים לגמר שלישי ברציפות בין האלופה קליבלנד לסגניתה גולדן סטייט. החדשות הרעות שהגיעו הערב (שבת) מכיוונה של סן אנטוניו יפגעו בוודאי במעט התקוות שבכל זאת היו לאנשים לגבי פייט אפשרי שיעניקו הספרס או הסלטיקס ליריבותיהם - קוואי לאונרד ייעדר גם מהמשחק השלישי בגמר המערב שיתקיים הלילה, כך הודיע המאמן גרג פופוביץ' בפתיחת אימון הקבוצה.

כוכבה הגדול ביותר של סן אנטוניו, שהוכרז במהלך הלילה כאחד משלושת המועמדים הסופיים לפרס ה-MVP של העונה הסדירה, לא הצליח להתאושש מהפציעה החוזרת בקרסולו, ממנה נעדר מאז התקרית מעוררת המחלוקת עם שחקן הווריירס זאזה פאצ'וליה, במהלך המשחק הראשון בסדרה.

גם בבוסטון מתעסקים בפציעה של השחקן המוביל שלהם, אייזאה תומאס, וכרגע לא ברור האם יוכל לקחת חלק במשחק השלישי של הסדרה מול האלופה. תומאס סובל מפציעה באגן, אותה הוא סוחב עוד ממשחק 6 בחצי גמר המזרח מול וושינגטון, ושעל פי הדיווחים הוחמרה במהלך התבוסה של הסלטיקס הלילה (לא עלה לשחק במחצית השנייה).

בינתיים, לברון ג'יימס הגיב לכך ששמו נעדר מרשימת המועמדים הסופיים ל-MVP. "העבודה היחידה שלי היא להיות ה-MVP של הקבוצה שלי בכל לילה", אמר, "ולשים את חברי לקבוצה ואת הפרנצ'ייז בעמדה להצליח ולהתחרות על האליפות. אני יודע מה אני שווה, הליגה יודעת מה אני מביא איתי. אני לא דואג לגבי זה".

עוד בנושא

טובות השתיים: כתב הגנה לעידן קבוצות העל שהשתלט על ה-NBA
ווסטברוק, הארדן וקוואי מועמדים ל-MVP של העונה הסדירה, לברון בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully