וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "יש לי את הניסיון לדעת שיהיה גמר קשה מאוד"

מאמן פנרבחצ'ה מוכן למשחק מול אולימפיאקוס על אליפות היורוליג. בוגדאנוביץ': "למדנו הרבה מההפסד בגמר בשנה שעברה". ספאנוליס: "נצטרך להיות רגועים ושקטים" (א', 21:00, ספ' 5)

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. רויטרס
רוצה לשמור את התואר בבית. אוברדוביץ'/רויטרס

רגע השיא של הכדורסל האירופי יגיע מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) עם גמר היורוליג בין פנרבחצ'ה לאולימפיאקוס. הטורקים הצליחו לעבור בחצי הגמר את ריאל מדריד, בעוד היוונים חגגו עם קאמבק מרשים מול צסק"א מוסקבה. אולימפיאקוס מחפשת זכייה רביעית ביורוליג, בעוד פנרבחצ'ה רוצה להיות הקבוצה הטורקית הראשונה שעושה את זה.

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים. רויטרס
יחגגו תואר ביתי?/רויטרס

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ' אמר לקראת המשחק: "ברור שאנחנו מאושרים מאוד להיות במרחק של ניצחון אחד מזכייה ביורוליג. אני שמח מאוד בשביל השחקנים שלי שעבדו קשה במשך כל העונה. השחקנים שלי מרוכזים וממוקדים מאוד ואני שמח מאוד שםה הראו נגד ריאל מדריד מה שיש להם בפנים. אולימפיאקוס היא מועדון טוב עם ארגון נהדר, יש לה הכול ומגיע לה להיות בעמדה הזו כי היא עשתה עבודה יוצאת מן הכלל. הם היו בפיינל פור עם ארבעה מאמנים שונים בזמן האחרון. יש לי ניסיון ואני יודע שיהיה לא קל נגד אולימפיאקוס או כל מועדון גדול באירופה".

בוגדן בוגדאנוביץ' אמר: "למדנו מהשנה שעברה שאנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר ועצבניים פחות. זה הכול. הפרטים הקטנים חשובים מאוד, אבל שוב המפתח הוא להישאר מרוכזים. אנחנו משחקים טוב, אבל צריך לזכור שלאולימפיאקוס יש שחקנים עם יותר ניסיון. אנחנו משחקים פה באיסטנבול מול הקהל הביתי שלנו. גמר היורוליג הוא משחק שונה, ברמה אחרת לחלוטין, מבחינת לחץ, מוטיבציה, התלהבות. משחק שונה מכל משחק אחר".

לואיג'י דאטומה הוסיף: "ברור שהניסיון ברמות האלה הוא חשוב מאוד ולכן אני מקווה שהניסיון שלנו מההפסד בגמר אשתקד יעזור לנו. שום דבר לא מובטח ועבדנו קשה מאוד כדי להיות באותה עמדה בה היינו בשנה שעברה. המטרה שלנו היא כמובן לסיים עם ניצחון. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד, לשמור על תכנית המשחק שלנו ולשחק חזק. אולימפיאקוס קבוצה טובה מאוד. אין לי מושג איזה סגנון של משחק יתפתח מחר, אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל מה שיקרה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
גמר חמישי ועוד תואר? ספאנוליס/GettyImages

מאמן היוונים יאניס ספאירופולוס אמר: "כשאתה מגיע לפיינל פור, אתה מגיע מוכן לשחק בשני משחקי גמר. אחרי שניצחנו בחצי הגמר, אמרנו שזו רק המחצית הראשונה. אנחנו צריכים לשחק במחצית השנייה ולהיות מוכנים מנטאלית למשחק קשה מאוד. אנחנו שמחים שנשחק בגמר וגאים מאוד בשביל המועדון שלנו. עבדנו בשנים האחרונות עם הרבה צניעות כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר של היורוליג, אנחנו שמחים מאוד לשחק בגמר של הליגה הטובה ביותר באירופה ומצפים למחר".

כוכב אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס אמר: "להגיע לגמר החמישי שלי זה הישג נהדר, אבל הדבר הכי חשוב הוא המשחק מול פנרבחצ'ה. אנחנו צריכים להיות מוכנים ומרוכזים מאוד. אנחנו צריכים להיות רגועים ולשלוט ברגשות שלנו, לשלוט בקצב המשחק ולעשות את הדברים הקטנים שנחוצים כדי לנצח. זה משחק אחד על תואר גדול, עברנו דרך ארוכה עד המשחק הזה, כך שחשוב להיות מרוכזים. ההגנה תהיה חשובה מאוד, שתי הקבוצות מתחילות ונבנות מההגנה שלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully