וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס זכתה באליפות שישית ברציפות עם 0:3 על קרוטונה

הביאנקונרי השלימו דאבל שלישי רצוף וחגגו סקודטו מספר 33. מנדז'וקיץ' (13), דיבאלה (39) ואלכס סנדרו (83) סגרו עניין במחזור הלפני אחרון ויתפנו להתרכז בגמר ליגת האלופות. קרוטונה טרם ירדה

שחקני יובנטוס עם התואר/רויטרס

יובנטוס אספה הערב (ראשון) תואר שני במסעה לעבר הטרבל, כשהביסה 0:3 את קרוטונה במחזור ה-37 והלפני אחרון בסרייה A וזכתה באליפות שישית ברציפות ו-33 בסך הכול. קרוטונה תיאבק נגד הירידה במחזור הסיום, שכן למזלה גם אמפולי הפסידה 1:0 לאטאלנטה ודחתה את ההכרעה בנוגע לזהות היורדת השלישית. גנואה הבטיחה הישארות עם 1:2 על טורינו, מילאן הבטיחה את חזרתה למפעלים האירופים אחרי שלוש שנים עם 0:3 על בולוניה, אוהדי לאציו נפרדו בצורה יפה מהאויב פרנצ'סקו טוטי בהפסד הביתי 3:1 לאינטר.

עוד בנושא:

כל מספרי הדאבל השלישי ברציפות של יובנטוס
רומא ונאפולי ממשיכות במאבק על המקום השני

חואן קואדרדו שחקן יובנטוס שופך קצף על מאמנו מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
חואן קואדרדו חוגג עם מסימיליאנו אלגרי/רויטרס

יובנטוס - קרוטונה 0:3

אחרי הזכייה בגביע, הגברת הזקנה השלימה דאבל איטלקי שלישי רצוף ויכולה להתחיל בשקט את ההכנות לגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. השליטה המוחלטת של יובנטוס בכדורגל האיטלקי לא הוטלה בספק גם העונה, כשהחבורה של מסימיליאנו אלגרי הובילה כמעט לאורך כל הדרך ולא התקשתה בדרך לסקודטו השישי ברציפות (שיא איטלקי חדש) וה-33 בסך הכול. ג'יג'י בופון חזר להרכב והפך לראשון בהיסטוריה שזוכה ב-10 אליפויות בהיסטוריה (כולל שתי המחוקות). הקהל הביתי ראה את חואן קואדרדו מבשל למריו מנדז'וקיץ' בדקה ה-13 ואת פאולו דיבאלה מסובב כדור חופשי נפלא אל החיבורים בדקה ה-39. הארגנטינאי גם הוסיף בישול למגן אלכס סנדרו, שחתם את התוצאה בדקה ה-83. קרוטונה נעצרה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד, אך בזכות ההפסד של אמפולי היא עדיין לא ירדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
כדור חופשי אומנותי. פאולו דיבאלה/רויטרס

אמפולי - אטאלנטה 1:0

הפתעת העונה לא הפסידה מאז השביעייה שחטפה מאינטר, ולמרות שכבר הבטיחה את הכרטיס לליגה האירופית היא ממשיכה להיאבק על המקום הרביעי. פאפו גומס, המוזמן הטרי לסגל נבחרת ארגנטינה, המשיך את העונה הטובה בקריירה שלו עם שער ליגה מספר 15, כשהפציץ בשמאל אל הרשת כבר בדקה ה-13. אמפולי עדיין מקדימה את קרוטונה, אך תצטרך לנצח במחזור הסיום בפאלרמו.

אלחנדרו גומס שחקן אטאלנטה חוגג. GettyImages
בכושר נפלא. פאפו גומס/GettyImages

לאציו - אינטר 3:1

אכזבת העונה הפתיעה באולימפיקו, שם אפילו האולטראס של לאציו ניצלו את משחק הבית האחרון כדי לתלות שלט פרידה לכבוד פרנצ'סקו טוטי, הקפטן הפורש של היריבה המושבעת רומא. באלדה קייטה עוד העלה את המדורגת רביעית ליתרון עם פנדל בדקה ה-18, אבל מרקו אנדראולי השווה בנגיחה (31) עם שערו הראשון מאז מאי 2014, ואחרי שש דקות הגיע שער עצמי של ווסלי הוט שהפך את התוצאה. קייטה הורחק משורות לאציו לאחר שספג צהוב שני על התחזות, אדר ניצל זאת כדי לכבוש מקרוב את השלישי (73) והמארחת עוד נותרה בתשעה שחקנים בעקבות הרחקתו של סנאד לוליץ' (78). אחרי חודשיים שכללו שמונה משחקים ללא ניצחון, אינטר אספה שלוש נקודות.

שלט של אוהדי לאציו: "האויבים שלך לכל החיים מצדיעים לך, פרנצ'סקו טוטי". GettyImages
"האויבים שלך לכל החיים מצדיעים לך, פרנצ'סקו טוטי". השלט של אוהדי לאציו/GettyImages

משחקים נוספים

מילאן - בולוניה 0:3
למילאן: ג'רארד דאולופאו (69), קייסוקה הונדה (73), ג'אנלוקה לפאדולה (90)

ססואולו - קליארי 2:6
לססואולו: פרנצ'סקו מניאנלי (7), דומניקו ברארדי (12), מתאו פוליטאנו (13), סטפנו סנסי (34), פייטרו למלו (56, עצמי), אלסנדרו מאטרי (90). לקליארי: מרקו סאו (25), ארתור יוניצה (60)

אודינזה - סמפדוריה 1:1
לאודינזה: סיריל תרו (5). לסמפדוריה: לואיס מוריאל (64 בפנדל)

גנואה - טורינו 1:2
לגנואה: לוקה ריגוני (32), ג'יו סימאונה (54). לטורינו: אדם ליאיץ' (89)

לאציו - אינטר (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully