וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בספרד: ריאל מדריד תחגוג אליפות ראשונה מאז 2012?

הבלאנקוס זקוקים לנקודה במלאגה (21:00, ערוץ 50) כדי לזכות בתואר בפעם ה-33. זידאן יודע: "רבים לא רוצים שנזכה". סנדרו ינסה לסייע לאקסית ברצלונה שתארח את אייבר ותמתין לבשורות. לואיס אנריקה נפרד בהתרגשות: "זה לא שלום, אלא נתראה בקרוב"

one

בווידאו: הרביעייה של ריאל מדריד מול סלטה ויגו ביום רביעי

עונת 2016/17 בליגה הספרדית תינעל ביום ראשון עם חמישה משחקים, כשכל תשומת הלב תתרכז כמובן, איך לא, למשחקיהן של ריאל מדריד וברצלונה. הבלאנקוס יתארחו אצל מלאגה ונקודה תספיק להם כדי להבטיח אליפות ראשונה מאז 2012. ברצלונה תקווה להפסד של הבלאנקוס שיעניק להם את התואר במידה שהם ינצחו בבית את אייבר החלשה. משחקים נוספים: אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו, ולנסיה - ויאריאל, סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא חגגו אליפות מאז העונה של מוריניו. שחקני ריאל מדריד/רויטרס

מלאגה - ריאל מדריד (21:00, ערוץ 50)

נקודה אחת, זה מה שצריכה ריאל מדריד כדי לזכות סוף סוף באליפות ראשונה מאז 2012 ו-33 בסך הכול בתולדותיה. הבלאנקוס נמצאים בכושר מצוין ומנצחים ללא הפסקה, אך לא בטוח שהם פוגשים את מלאגה בתזמון הכי טוב. הקבוצה של מיצ'ל רוצה לשבור שיא מועדון ולהשיג ניצחון ביתי חמישי ברציפות העונה אחרי שבמשחקים הקודמים היא ניצחה בהפרש של יותר משער אחד את ברצלונה, ולנסיה, סביליה וסלטה ויגו החזקות. מי שכבש בכל המשחקים האלו הוא סנדרו, חלוץ מלאגה ששייך לברצלונה וישחק ככל הנראה באתלטיקו מדריד בעונה הבאה.

סנדרו ישמח לקלקל את האליפות לריאל מדריד, שהתגברה בקלות על סלטה ויגו ביום רביעי האחרון בבלאיידוס. זינדין זידאן צפוי לשמור על ההרכב שלו וזה אומר שאיסקו ימשיך לפתוח על חשבון גארת' בייל שעדיין לא כשיר כמו גם דניאל קרבחאל, שעל מקומו נאבקים דנילו ונאצ'ו. ריאל נהנית מיתרון עצום במאבקי הראש בראש בין הקבוצות כאשר היא הפסידה למלאגה רק פעם אחת ב-15 המפגשים האחרונים. האם ההפסד השני יגיע בתזמון הכי גרוע שיש מבחינתה? נחיה ונראה.

זידאן הודיע כי כל הקבוצה תצא למלאגה, כולל בייל וקרבחאל: "חשוב שכולם יהיו איתנו. אני יודע שאנחנו תלויים בעצמנו אז אני יותר מתעניין במה שאנחנו נעשה מאשר ביריבות שלנו. אווירה של אנטי מדריד? ברור לי שיש הרבה אנשים שלא רוצים שנזכה בתואר, אבל זה תמיד היה ויהיה כך. זה טבעי. אנחנו יודעים שאין לנו ברירה אלא לנצח על המגרש".

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
בכושר מצוין. ניימאר/רויטרס

ברצלונה - אייבר (21:00, ערוץ 50 משולב)

הרגליים של שחקני ברצלונה יתרוצצו בקאמפ נואו, אך האוזניים שלהם ייטו לרוסלרה שם תארח מלאגה את ריאל מדריד. הקטלאנים, שהפסידו 2:0 מוקדם יותר העונה במלאגה, חייבים ניצחון של הקבוצה של מיצ'ל על ריאל וכמובן לנצח את אייבר כדי לחזור למקום הראשון ולשמור על תואר האליפות. ההפסד במלאגה היה גם האחרון של ברצלונה בליגה (8.4) ומאז הקטלאנים ברצף של שישה ניצחונות כולל שתי רביעיות בשני המחזורים האחרונים. ברצלונה גם הביסה את אייבר 0:4 בשני המפגשים האחרונים בהם היא התארחה אצלה. לואיס אנריקה יהנה מסגל כמעט מלא, כאשר סימן השאלה היחיד הוא סביב ג'רארד פיקה, אך גם בלעדיו הקבוצה צפוייה לשייט לניצחון קליל, בטח כש-MSN יפתחו בחולייה הקדמית.

לואיס אנריקה דיבר לקראת משחק הפרידה שלו מקאמפ נואו: "אני לא אומר שלום, אלא נתראה בקרוב. בעונה הבאה, אני אהיה ביציע כאוהד ואתמוך בקבוצה שלי. אני מודה למועדון על שמונה השנים שלי כשחקן ושלוש השנים כמאמן - זכיתי. אני לא מחשיב עצמי רק כאוהד ברצלונה אלא גם כתומך קטלוניה. יש לי רק מילים הערכה. אם נזכה בתואר, נחגוג את זה. בכל מקרה אחר, נברך את האלופים".

משחקים נוספים:

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו
ולנסיה - ויאריאל
סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully