וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "היינו כבר בסיטואציה הזו וחזרנו". בראדלי: "זה היה מביך"

למרות עוד תבוסה מחפירה לקליבלנד, ג'ראלד גרין נשמע אופטימי לגבי המשך הסדרה: "היינו כבר בפיגור 2:0 מול שיקגו, אנחנו מאמינים". לברון ג'יימס: "MVP? אני והליגה יודעים מה אני שווה"

לברון ג'יימס וקליבלנד שוברים כל שיא אפשרי בפלייאוף 2017. אחרי שהביסה אמש (בין שישי לשבת) שוב את בוסטון ועלתה ל-0:2 בסדרה, האלופה רחוקה ניצחון אחד משיא הניצחונות הרצופים בפלייאוף (13) ועוד שני ניצחונות מגמר ה-NBA, שם צפויה לפגוש אותה שוב סגניתה גולדן סטייט, אלא אם כן סן אנטוניו מתכננת קאמבק הירואי.

עוד בנושא:

לברון ג'יימס שוב קלע 30, קליבלנד פירקה את בוסטון

מאמן בוסטון סלטיקס בראד סטיבנס. AP
יש לו תשובה ללברון? בראד סטיבנס/AP

בראד סטיבנס, המאמן שחתום כעת על התבוסה הכי גדולה בהיסטוריה של קבוצה שממוקמת במקום הראשון במחוז שלה, נשאל לאן בוסטון הולכת מכאן וענה: "לקליבלנד, מחר". בוסטון צריכה כעת לעשות את הבלתי ייאמן ולנצח פעמיים בקליבלנד כדי לחזור לסדרה, אך ג'ראלד גרין הזכיר למי ששכח שהקבוצה הייתה כבר במצב הזה בפלייאוף הנוכחי מול הבולס ונשמע אופטימי לגבי סיכויי קבוצתו: "אני חושב שקודם כל אנחנו צריכים להישאר ביחד, זו סדרה ארוכה. היינו במצב הזה בעבר. הפסדנו שני משחקים בבית. אומנם זו לא הייתה קבוצה בקליבר הזה, אבל היינו בסיטואציה הזו. אני חושב שהבחורים עדיין מאמינים, אני יודע. אני מרגיש שאנחנו יכולים להגיע לקליבלנד ולשנות את הכול במשחקים 3 ו-4 לעומת מה שהיה בשני המשחקים הראשונים".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול איזייאה תומאס שחקן בוסטון סלטיקס. GettyImages
בדרך הבטוחה לגמר נוסף. לברון ג'יימס/GettyImages

גם בראד סטיבנס מאמן הסלטיקס ניסה לשדר אופטימיות זהירה כשאמר: "אנחנו נגיע למשחקים הבאים כדי להתחרות. כל משחק הוא שונה. שיחקנו טוב יותר ממה שהתוצאה הראתה במשחק מספר 1, אבל ברור שהמשחק השני היה אחד המשחקים הכי גרועים שהיינו יכולים לשחק ומול יריבה כזו זו עסקה רעה. נצטרך לשחק הרבה יותר טוב בקליבלנד ואנחנו הולכים להתרכז בעצמנו ובאיך אנחנו יכולים לשחק טוב יותר להבא".

"קיבלנו בעיטה בתחת, נקודה", כך אמר בסיום ג'יילן בראון שהוביל את קבוצתו עם 19 נקודות ב-24 דקות, "לא יצאנו עם מספיק אנרגיה בפעם השנייה ברציפות. הם פשוט עשו לנו סוויפ באולם שלנו.

בוסטון, שכאמור כבר חזרה מפיגור 2:0 מול שיקגו בולס, יודעת שכעת מולה מתייצבת משוכה גבוהה בהרבה ואם לא די בכך, עדיין לא ברור מה מצבו של כוכבה אייזאה תומאס שלא שיחק כלל במחצית השנייה בשל פציעה בידו ועלול להיעדר מהמשך הסדרה. "ברור שזה מביך. לא רק שהם שיחקו חזק יותר, הם קלעו את הזריקות וזה הפך את המצב להרבה יותר גרוע", כך אמר בסיום אייברי בראדלי שהוסיף: "נראה עכשיו איך נוכל להגיב למצב הזה, אני נרגש לקראת משחק מספר 3. יצאתי למלחמה עם הבחורים האלו כל השנה ואני יודע שהם ייתנו הכול בהמשך, לא משנה מה תהיה התוצאה".

ומה היה למנצחים להגיד? טיירון לו מאמן הקאבס אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק ממש טוב שלנו במשך 48 דקות, צריך לתת קרדיט לקבוצה על איך שהיא פתחה את המשחק. זה רק משחק אחד ולא משנה כמה קלענו. שיחקנו טוב הגנתית והתקפית אבל לא נהיה נינוחים במשחקי הבית שלנו. אנחנו יודעים שבוסטון יריבה חזקה. ניצחנו אבל אנחנו מתרכזים במשחק מספר 3, הסדרה לא נגמרה.

טיירון התייחס לעובדה שקליבלנד לא סיימה ראשונה במזרח ולא השיגה יתרון ביתיות: :היה לי חשוב לתת מנוחה לשחקנים שלי, זועונה ארוכה. כדי לקחת אליפות נצטרך לנצח משחקי חוץ בכל מקרה וזה לא משנה".

על לברון ג'יימס: "הוא הצליח להגיע לסל ולקלוע את השלשות מהתחלה, הוא היה נהדר גם במשחק הראשון וגם הפעם. גם קיירי היה מצוין, הוא גם שמר טוב מאוד על אייזאה. אני מאושר בעיקר מההגנה שלנו ומקווה שנמשיך ככה. קלענו 19 שלשות אבל גם הגענו לצבע וזה מראה על איכות המשחק שלנו.

לברון ג'יימס התייחס לאחר המשחק לעובדה שהוא לא נכלל בין שלושת המועמדים הסופיים לתואר ה-MVP של העונה הסדירה ואמר לעיתונאים: "ומה אתם הולכים לעשות עם זה? העבודה היחידה שלי היא להיות ה-MVP שלהקבוצה הזו בכל ערב, לשים את החברים שלי בעמדה של הצלחה ומאבק על האליפות. אני יודע מה אני שווה, הליגה הזו יודעת מה אני שווה. זה בשביל שיהיה לכם מה לכתוב, זה לא משהו שאני צריך להתרכז בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully