וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק, הארדן וקוואי מועמדים ל-MVP של העונה הסדירה, לברון בחוץ

כוכבי אוקלהומה סיטי ויוסטון המועמדים המובילים לתואר, קינג ג'יימס מחוץ לשלישייה לראשונה מאז 2008. אנטטקומפו צפוי לזכות בשחקן המשתפר, דאנת'וני, ספולסטרה ופופוביץ' מועמדים לתואר מאמן העונה

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק, שחקן יוסטון ג'יימס הארדן. רויטרס
מי ראוי ל-MVP? ווסטברוק והארדן/רויטרס

קוואי לאונרד, ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן - אלו הם שלושת המועמדים הסופיים לתואר ה-MVP של העונה הסדירה. כך הודיעה הלילה ה-NBA זמן קצר לפני שלברון ג'יימס הוליך את קליבלנד לעוד ניצחון מוחץ בבוסטון עם 30 נקודות. זו הפעם הראשונה מאז 2008 שקינג ג'יימס , השחקן הכי דומיננטי בליגה מאז מייקל ג'ורדן, נשאר מחוץ לשלושת המועמדים הסופיים לתואר שבו הוא זכה ארבע פעמים בעבר.

מבין שלושת המועמדים הסופיים, ראסל ווסטברוק כוכב אוקלהומה סיטי וג'יימס הארדן כוכב יוסטון הם המועמדים המובילים לזכות בתואר הנכסף. אחרי שקווין דוראנט עזב לגולדן סטייט, ווסטברוק הוליך במו ידיו את הת'אנדר לפלייאוף והפך לשחקן השני בתולדות הליגה יחד עם אוסקר רוברטסון שמסיים עונה שלמה עם ממוצע של טריפל דאבל. הגארד סיים את העונה עם 42 טריפל דאבלים, אחד יותר ממה שרוברטסון השיג אי שם ב-1962. ווסטברוק הוביל את הליגה עם ממוצע של 31.6 נקודות למשחק והוסיף 10.7 ריבאונדים ו-10.4 אסיסטים למשחק.

ג'יימס הארדן הפך לשחקן הראשון אי פעם שקולע 2,000 נקודות ומוסר ל-2,000 נקודות בעונה אחת. האיש והזקן הוביל את הליגה עם 11.2 אסיסטים למשחק והוסיף ממוצעים מרשימים מאוד של 29.1 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-1.5 חטיפות למשחק.

קוואי לאונרד, שנפצע בפלייאוף והוא בספק להמשך הסדרה מול גולדן סטייט, הוביל את סן אנטוניו ל-60 ניצחונות ולמקום השני במערב בעונה הסדירה עם ממוצעים של 25.5 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות למשחק והוא נחשב גם לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה בניגוד לשני מתחריו לתואר.

שחקן מילווקי יאניס אנטטקומפו. AP
יזכה בוודאות בתואר השחקן המשתפר. יאניס אנטטקומפו/AP

שלושת המועמדים הסופיים לתואר השחקן השישי של העונה עם אנדרה איגואדלה מגולדן סטייט, אריק גורדון ולו וויליאמס מיוסטון. יאניס אנטטקומפו כוכבה של מילווקי הוא המועמד המוביל לזכות בתואר השחקן המשתפר של השנה יחס עם ניקולה יוקיץ' מדנבר ורודי גובר מיוטה. שחקני פילדלפיה דריו שאריץ' וג'ואל אמביד מועמדים לתואר רוקי השנה יחד עם מלקום ברוגדון שחקנה של מילווקי. דריימונד גרין, קוואי לנארד ורודי גובר מועמדים לתואר שחקן ההגנה של השנה.

מייק דאנת'וני מאמן יוסטון ואריק ספלוסטרה שנבחרו למאמני העונה מטעם ארגון המאמנים, מועמדים לתואר הזה גם מטעם הליגה יחד עם מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully