וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה את בוסטון 86:130 ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח

האלופה השוותה שיא NBA עם ניצחון 13 ברציפות בפלייאוף, לברון ג'יימס הפך לראשון מאז מייקל ג'ורדן שקולע 30 נקודות ומעלה בשמונה משחקי פלייאוף רצופים (30) וקירב את קבוצתו לגמר הקלאסי מול גולדן סטייט. אייזאה תומאס נפצע ולא שיחק במחצית השנייה

לברון ג'יימס. AP
חייזר. לברון ג'יימס/AP

מי יעצור את לברון ג'יימס וקליבלנד קאבלירס? האלופה נתנה עוד הצגה הלילה (בין שישי לשבת) עם 86:130 בבוסטון, השוותה שיא NBA עם 13 ניצחונות פלייאוף רצופים ועלתה ל-0:2 חד וחלק בסדרת גמר המזרח. אחרי שהתבשר שהוא לא מועמד ל-MVP של העונה הסדירה, לברון ג'יימס קלע 30 נקודות והפך לראשון מאז מייקל ג'ורדן שקולע לפחות 30 בשמונה משחקי פלייאוף רצופים. לברון הוסיף גם שבעה אסיסטים, ארבעה ריבאונדים ושלוש חסימות ב-33 דקות בלבד. קיירי איירווינג תרם 23 נקודות למנצחים וקווין לאב המשיך את כושרו הטוב בסדרה הזו עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים.

כמו במשחק הקודם, קליבלנד פשוט התעללה ביריבתה, הובילה ב-14 נקודות כבר אחרי הרבע הראשון וב-41 הפרש במחצית (31:72), ההפרש הגדול ביותר אי פעם במחצית אחת בפלייאוף. קינג ג'יימס ויתר שחקני החמישייה קיבלו מנוחה ברבע הרביעי, אך זה לא מנע מהקאבס לשבור את שיא הנקודות שלה למשחק פלייאוף.

בוסטון האומללה שיחקה במחצית השנייה ללא כוכבה אייזאה תומאס שנפצע בידו הימנית, אך בכל זאת הצליחה להימנע מהתבוסה הכי גדולה שלה אי פעם במשחק פלייאוף (הובסה ב-47 הפרש מול אורלנדו בסיבוב הראשון ב-1995). עדיין, זו הייתה התבוסה הביתית הכי גדולה בהיסטוריה של בוסטון שעד עכשיו לא ברור איך הצליחה להקדים את קליבלנד ולסיים את העונה הסדירה במקום הראשון במזרח. תומאס הספיק לקלוע 2 נקודות בלבד עם 0 מ-6 מהשדה ב-18 דקות ששיחק, ג'יילן בראון הוביל את הסלטיקס עם 19 נקודות מהספסל. אייברי בראדלי קלע 13 אך סיים את המשחק ללא אף אסיסט. קליבלנד תנסה לסגור את הסדרה בשני משחקי הבית שלה ועל הדרך לשבור את את שיא ה-NBA לניצחונות רצופים בפלייאוף ואיך שבוסטון נראית בסדרה הזו, זו תהיה סנסצייה אם היא לא תסתיים בסוויפ נוסף.

לברון ג'יימס. AP
השיוט נמשך. לברון חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully