וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: נדאל הפסיד לתים ברבע הגמר, זברב הדיח את ראוניץ'

רצף 17 הניצחונות של הספרדי נקטע עם הפסדו הראשון העונה על החימר (6:4, 6:3). תים יפגוש בחצי את המנצח בין דל פוטרו לדג'וקוביץ', זברב ישחק מול איזנר. שראפובה לא תבקש כרטיס חופשי לווימבלדון ותשחק במוקדמות

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
הפסד מפתיע. נדאל/GettyImages

אחרי 17 ניצחונות רצופים, רפאל נדאל נעצר ברבע גמר טורניר רומא, כשהפסיד הערב (שישי) 6:4, 6:3 לדומיניק תים. מדובר בהפסד הראשון העונה של הספרדי על משטח החימר.

המשחק בין נובאק דג'וקוביץ' לחואן מרטין דל פוטרו הופסק במצב של 1:6, 2:1 לזכותו של הסרבי. זאת בעקבות הגשמים. רבע הגמר יחודש היום כאשר המנצח במשחק יפגוש את דומיניק תים.

הפריצה הגדולה של סשה זברב נמשכה, כשהגרמני בן ה-20 (17 בעולם) העפיל לחצי הגמר ברומא אחרי 6:7 (4), 1:6 משכנע מאוד על מילוש ראוניץ' (6) ברבע הגמר. בשלב הבא יפגוש זברב את ג'ון איזנר, שניצח בתום משחק דרמטי 6:7 (3), 6:2, 6:7 (2) את מרין צ'יליץ'.

* מריה שראפובה הודיעה שלא תבקש כרטיס חופשי לווימבלדון, ותנסה להיכנס לטורניר הדשא היוקרתי דרך המוקדמות. הרוסיה (211 בעולם), שלא קיבלה כרטיס חופשי לרולאן גארוס ותצטרך לצלוח שלושה סיבובי מוקדמות כדי להעפיל להגרלה הראשית של אול אינגלנד, אמרה: "בגלל השיפור בדירוג שלי אחרי שלושת הטורנירים בהם שיחקתי, אשחק במוקדמות של ווימבלדון ולא אבקש כרטיס חופשי להגרלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully