וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מועצת העיר צפויה לאשר את ההסכם מול ההנהלה החדשה

19.5.2017 / 17:15

במועדון מחכים לאישור רשמי של העירייה כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. עמיר תורג'מן או אריק בנאדו עשויים להגיע. רוסלן ברסקי, שמבוקש בקרית שמונה ורעננה, יזכה לפנייה גם מעכו

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, בישיבת ראשי רשויות בנוגע למאבק ראשי הרשויות בקיצוץ הטבות המס. נהריה.  אוקטובר 2015. אדריאן הרבשטיין
ההכרעה בקרוב. לנקרי/אדריאן הרבשטיין

בהפועל עכו עומדים בפני שבוע גורלי. בשבוע הבא צפויה להיערך ישיבה של מליאת מועצת העיר בה יציג ראש העיר שמעון לנקרי את ההסכם עם קבוצת הניהול החדשה בראשות דן לובינסקי ונציגו עדי קריספין. לנקרי מחויב להציג את ההסכם ולקבל אישור של מועצת העיר, כאשר לפי גורמים בעיריית עכו, ההסכם שכבר נחתם אמור להיות מאושר.

לאחר האישור המיוחל, יחלו בהנהלה החדשה לפעול בהכנות לעונה הבאה, כולל מינוי מאמן ובניית סגל. בעכו החלו בגישושים עם מאמנים ושחקנים אך עדיין לא הוגשו הצעות רשמיות - זה צפוי לקרות רק לאחר העברת הזכויות.

בגזרת המאמנים בקבוצה צפויים לשוחח עם אריק בנאדו ועמיר תורג'מן, בעוד בזו של השחקנים, ניסו קפילוטו ורוסלן ברסקי הוזכרו כמועמדים. השני, שסיים עונה מצויינת בבית"ר תל אביב רמלה עם 15 בישולים, מבוקש גם בעירוני קרית שמונה, הפועל רעננה ומכבי נתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully