וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו אסנסיו זומן לסגל נבחרת ספרד למוקדמות המונדיאל

המאמן ג'ולן לופטגי פרסם את הסגל לקראת משחק הידידות מול קולומביה (ב-7 ביוני, שחקני ריאל מדריד לא ישותפו בגלל גמר הצ'מפיונס) ומשחק החוץ במקדוניה במוקדמות (ב-11 ביוני)

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יקבל דקות בסקופיה? אסנסיו/רויטרס

מאמן נבחרת ספרד, ג'ולן לופטגי, פרסם היום (שישי) את סגל לה רוחה לקראת שני המשחקים הקרובים: מפגש ידידות מול קולומביה ב-7 ביוני, בו תחנוך הנבחרת את האצטדיון החדש במורסיה ומשחק חוץ מול מקדוניה, ארבעה ימים לאחר מכן, במסגרת הבית "הישראלי" במוקדמות המונדיאל.

ספרד, שבמחזור האחרון הביסה 1:4 את ישראל, נאבקת מול איטליה על הכרטיס הישיר למונדיאל כאשר לאחר חמישה מחזורים (מתוך עשרה), יש לה 13 נקודות, בדיוק כמו לאזורי.

השם המעניין ביותר בסגל הספרדי הוא מרקו אסנסיו. כוכבה הצעיר של ריאל מדריד, שחווה עונת פריצה מוצלחת בברנבאו, רשם עד היום שתי הופעות במדי הנבחרת ועשוי לזכות להזדמנות שלו בסקופיה. במשחק מול קולומביה הוא, כמו שאר שחקני ריאל מדריד, לא יעמדו לרשות לופטגי בשל גמר ליגת האלופות שייערך ארבעה ימים קודם לכן. שם חדש בנבחרת הוא קאפה, השוער בן ה-22 של אתלטיק בילבאו.

במסיבת העיתונאים אמר לופטגי: "נתגבר על ההיעדרות של שחקני ריאל מהמשחק הראשון בעזרת שחקנים מהנבחרת הצעירה. המשחק במקדוניה יהיה קשה מאוד, אבל אלה שלוש נקודות שאנחנו חייבים להשיג כדי להגיע למונדיאל. איסקו מתקדם בדיוק בדרך בה קיווינו שיהיה. החצי השני של העונה שלו פנומנלי. הוא זומן גם כששיחק פחות, כי הוא תמיד נתן לי הרבה ביטחון על המגרש".

הסגל המלא:

שוערים: דויד דה חאה, פפה ריינה, קאפה

הגנה: דני קרבחאל, סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, סרחיו ראמוס, נאצ'ו, ססאר אספיליקווטה, ג'ורדי אלבה

קישור: סרג'יו בוסקטס, אסייר יראמנדי, קוקה, תיאגו, אנדרס אינייסטה, איסקו, דויד סילבה, מרקו אסנסיו

התקפה: פדרו, ויטולו, ג'רארד דאולופאו, דייגו קוסטה, יאגו אספס, אלברו מוראטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully