וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אליניב ברדה חתם לעונה נוספת

19.5.2017 / 11:43

קפטן האלופה ימשיך לעונה רביעית ברציפות. ברדה: "היה לי ברור ומובן מאליו שאמשיך שנה נוספת בבית שלי". ברקת: "הוא אישיות שמהווה חלק בלתי נפרד מה-DNA של הפועל באר שבע". דיווח: גם בשיקטאש רוצה את ג'ון אוגו

עריכת וידאו: מתן חדד

קפטן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, חתם לעונה נוספת בשורות האלופה. כך הודיעה היום (שישי) באר שבע בהודעה רשמית מטעם המועדון. בסיום העונה הבאה, אם ברדה יחליט לפרוש, הוא צפוי לקבל תפקיד מקצועי במערכת.

ברדה מסר: "היה לי ברור ומובן מאליו שאמשיך שנה נוספת בבית שלי. עוברות עלינו שנים נהדרות והאתגר שלנו הוא לשמור על הדרך המיוחדת שלנו כמועדון. אני מודה לאלונה, אסי וברק וכמובן לקהל האדיר שלנו".

הבעלים אלונה ברקת אמרה: "אליניב ברדה הוא אישיות שמהווה חלק בלתי נפרד מה-DNA של הפועל באר שבע. אני שמחה שאליניב ימשיך את הדרך המופלאה שהוא היה חלק בלתי נפרד ומשמעותי מאוד בבנייתה".

ברדה בן ה-35 וחצי שיחק בבאר שבע בין 1998 ל-2003, שלוש עונות בליגה הלאומית ואז עוד שתיים בליגת העל. לאחר מכן עבר לשלוש עונות במכבי חיפה ועוד שתיים בתל אביב, לפני שיצא לבלגיה ושיחק שש שנים במדי גנק. ב-2013 הוא חזר לבאר שבע וסחף עמו עוד כמה שחקנים מוכשרים, ברגע שהחל את השינוי במועדון מבירת הנגב, שאשתקד זכה באליפות אחרי 40 שנות בצורת והעונה זכה בתואר פעם נוספת, בצורה משכנעת. בסך הכול, יש לו כרגע חמש אליפויות בקריירה (שתיים בחיפה, אחת בגנק, שתיים בבאר שבע). בנבחרת ישראל יש לברדה 37 הופעות ו-12 שערים.

*** על פי דיווחים בטורקיה, האלופה בשיקטאש, שהדיחה את הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, הצטרפה לאיסטנבול בשאקשהיר במרדף אחר ג'ון אוגו. בטורקיה נכתב: "שתי הקבוצות מתחרות לא רק על האליפות, אלא גם על הקשר הניגרי בן ה-29".

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה והבעלים אלונה ברקת. הפועל באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
נשאר בבית. ברדה וברקת/מערכת וואלה! NEWS, הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully