וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטפן שצ'פוביץ' ברשימות של גיא לוזון. פלוריאן קליין מתקרב

19.5.2017 / 10:20

חלוץ חטאפה, שהוצע עוד לפני המגעים עם טוני מוניוס שצפוי לחתום בשבוע הבא, הוא אחד המועמדים של גיא לוזון, שיחליט בקרוב האם להחתים חלוץ זר. מסתמן: מגן נבחרת אוסטריה יסגור בשני

שחקן נבחרת אוסטריה, פלוריאן קליין. GettyImages
ילבש ירוק החל מהשבוע הבא? פלוריאן קליין/GettyImages

החלוץ סטפן שצ'פוביץ' נמצא ברשימת המועמדים של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה. שחקנה של חטאפה, 27, ששיחק בעבר בהפועל עכו ואשדוד, עשוי לעזוב את קבוצתו הנוכחית בקיץ הקרוב. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הקיץ האחרון התנהל משא ומתן בין השחקן לבין הפועל באר שבע (בכר לחץ על השחקן להצטרף) אולם בסופו של דבר, לאחר עיכוב במשא ומתן, האדומים החליטו ללכת על חלוץ ארגנטינאי.

שצ'פוביץ', שכבש שער אחד בלבד העונה ב-7 משחקים בהם פתח בליגה השנייה, רשם עונה טובה בעונה שעברה בליגה הראשונה בספרד וכבש שישה שערים ב-17 משחקים. עונת הפריצה שלו הייתה עונת 2013/14 במדי ספורטינג חיחון, במדיה כבש 23 שערים בליגה הספרדית השנייה ומשם נדד לסלטיק, קבוצתו הקודמת. השחקן מחזיק בחוזה בחטאפה ועל פי שיחות עם אנשי הפועל באר שבע, חטאפה דורשת עבורו כ-650 אלף יורו, אולם במו"מ מול האלופה היה מדובר בעסקת השאלה עם אופציית מכירה בתום העונה בגובה הזה. יש לציין כי השחקן הוצע לחיפה עוד בטרם הוחלט לסגור את טוני מוניוס, שהביא אותו לחטאפה, כמנהלה הספורטיבי הבא. מוניוס, על פי כל ההערכות, אמור לחתום על חוזה רשמי בשבוע הבא בישראל ומאוחר יותר לחזור לספרד, זאת על מנת להיות שותף במאבק העלייה של חטאפה לליגה הראשונה.

חיפה רוצה להחתים את אדי גוטליב ועל פי מקורבים לעסקה, עד תחילת השבוע אמור השחקן לדעת סופית האם ההצעה הרוסית תקפה. אם זה לא יקרה, ייתכן מאוד שיגיע למכבי חיפה. גוטליב נמצא בחופשה פרטית, אך הורה לסוכנו שנמצא בישראל לנסות ולסגור את העסקה עם הקבוצה הרוסית, או עם מכבי חיפה. על פי כל ההערכות, אליסון דוס סנטוס ופלוריאן קליין יחתמו בשבוע הבא בקבוצה.

חיפה תסיים את העונה באופן רשמי מחר (שבת) ובשבוע הבא היא צפויה להודיע על מינויים חדשים במועדון, שם אישרו את הפרסום על מינויו של ערן שדו לתפקיד מאמן הכושר במקום אורי הראל, שיהיה אמון על נושא ה-GPS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully