וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: קווין פילאר הושעה בעקבות הערה הומופובית

19.5.2017 / 9:16

סדרה סוערת בין טורונטו לאטלנטה: שחקן הבלו ג'ייז נתפס על חם, באוטיסטה עשה "באט פליפ" וחטף כדור לירך, פרדי פרימן בחוץ ל-10 שבועות. וגם: טקסס עם 9 ניצחונות רצופים, המטס מתפרקים

קווין פילאר טורונטו בלו ג'ייז. AP
אירוע מכוער שעלה לו ביוקר. פילאר מקלל את מוטה/AP

רבע עונת MLB כבר מאחורינו ומי שנהנית כרגע מההצלחה הכי מסחררת בליגה היא טקסס, שניצחה לא פחות מתשעה משחקים רצופים וזינקה ממאזן 20:13 מאכזב למאזן 20:22. למרות זאת, הריינג'רס עדיין במרחק של 7.5 משחקים ממוליכת ה-AL מערב, יוסטון, שממשיכה לדרוס כל מה שניצב מולה. האסטרוס ניצחו תשעה מעשרת האחרונים ומחזיקים במאזן 12:29, הטוב ביותר במייג'ורס.

מעבר לכך, היה לא מעט אקשן השבוע. טורונטו ואטלנטה נפגשו לסדרה עצבנית. חוזה באוטיסטה שחזר את ה"באט פליפ" שלו לאחר הומראן (שרק צימק ל-8:5), מה שהרגיז את שחקני הברייבס והוביל את חוליו טהראן להעיף לו כדור לירך כבר בתחילת המשחק הבא, שנערך הלילה. אם לא די בכך, הרי שקווין פילאר מטורונטו הושעה לשני משחקים ללא תשלום לאחר שנתפס שולח הערה הומופובית לעבר מגיש אטלנטה, ג'ייסון מוטה. פילאר אמר שהוא "מתבייש לחלוטין" על מעשיו. ועוד קצת: אטלנטה איבדה לעשרה שבועות את הכוכב שלה, פרדי פרימן, שסובל מפציעה בזרוע השמאלית.

טורונטו נועלת כרגע את ה-AL מזרח עם מאזן 24:18 ובפיגור 8 משחקים מהמוליכה ניו יורק יאנקיז, שממשיכה ליהנות מארון ג'אדג' ומחזיקה במאזן 14:24. משחק וחצי מאחור ניצבת בולטימור ובפיגור 4 משחקים מהיאנקיז נמצאים הרד סוקס. בבית המרכז, מינסוטה (17:20) מוליכה במשחק אחד על דטרויט וקליבלנד (19:20).

ריאן רואה חוגג עם שחקני טקסס ריינג'רס. AP
בארלינגטון שמח בימים אלה/AP

ב-NL, וושינגטון ממשיכה לפרק את המזרח עם 15:25 ויתרון שמונה משחקים על אטלנטה (22:16). המטס מתרסקים וכבר ספגו שבעה הפסדים רצופים, שהביאו אותם ממאזן חצוי ל-23:16 מאכזב.

במרכז, האלופה שיקגו קאבס מנסה להתאושש אחרי פתיחה בינונית וניצחה שלושה ברציפות, כדי לזנק למאזן 19:21. היא עדיין בפיגור שני משחקים ממילווקי (18:24) ואחד מסנט לואיס (17:21). סינסינטי שכחה מהפתיחה הטובה שלה ושישה הפסדים רצופים דירדרו אותה למאזן 21:19. במערב, קולורדו לא מוותרת על הפסגה ומחזיקה במאזן מרשים של 16:26. אריזונה והדודג'רס (18:24) שני משחקים מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully