וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סופר קיין" משגע את אנגליה: "לא אוותר על מלכות השערים"

חלוצה של טוטנהאם ממשיך לשבור שיאים אחרי הרביעייה הגדולה בניצחון 1:6 על לסטר. פוצ'טינו: "מה עוד אפשר לומר? הוא אחד מהחלוצים הטובים בעולם". המספרים המדהימים של קיין בפנים

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
מספרים יוצאי דופן, והוא רק בן 23. הארי קיין/רויטרס

הארי קיין כיכב אמש (חמישי) בניצחון 1:6 של טוטנהאם על לסטר סיטי עם רביעייה גדולה. הוא העלה את מאזן השערים שלו בפרמיירליג ל-26, שני שערים יותר מרומלו לוקאקו, שעד אתמול היה במקום הראשון במירוץ למלכות השערים. חלוץ נבחרת אנגליה נשאל לאחר המשחק מול השועלים על הסיכוי לזכות במלכות השערים בעונה השנייה ברציפות, וענה תשובה שעלולה להלחיץ את יריביתם הבאה של התרנגולים, האל סיטי: "אני בעמדה טובה, אבל אני לא נח על זרי הדפנה. לא אוותר על מלכות השערים, אני רוצה להבקיע עוד רביעייה במחזור הבא נגד האל ולזכות במלכות השערים פעם נוספת".

מאמנו של ה"הורי-קיין", מאוריסיו פוצ'טינו, אמר עליו: "מה עוד אפשר לומר? הוא פשוט שחקן נפלא. אחד מהחלוצים הטובים ביותר בעולם". על השמועות שהחלוץ בן ה-23 ושחקנים נוספים של טוטנהאם עלולים לעזוב בקיץ הוסיף: "מובן שנשאיר את השחקנים שאנחנו רוצים שיישארו בקבוצה ונמכור את השחקנים שאנחנו רוצים למכור. אנחנו רגועים ולא מפחדים לאבד את שחקני המפתח שלנו, טוב להם כאן. אנחנו ממשיכים לבנות ואין סיבה ששחקנים כמו הארי ירצו לעזוב. הקבוצה הזאת נבנתה במשך שנים ועבדה קשה כדי להיראות כפי שהיא נראית עכשיו. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר גם בעונה הבאה ובעונה שאחריה, שנעבור לאצטדיון החדש שלנו. רוצים להמשיך לשחק טוב, אבל גם לזכות בתארים. זה מגיע לשחקנים".

המספרים של הארי קיין

3 - זוהי העונה השלישית ברציפות שקיין כובש יותר מ-20 שערי ליגה.
5 - הארי קיין הוא השחקן החמישי בהיסטוריית הפרמיירליג שכובש שלושה שערים ומעלה ביותר משלושה משחקים בעונה אחת.
4 - רק ארבעה שחקנים נוספים מלבד קיין כבשו 25 שערים או יותר בשתי עונות פרמיירליג ברציפות: רובי פאולר, אלן שירר, תיירי הנרי ורובין ואן פרסי.
10 - קיין אוהב לשחק נגד לסטר סיטי. הוא כבש עשרה שערים נגד השועלים, במדיהם שיחק בהשאלה בשנת 2013, כשעוד היו בצ'מפיונשיפ.
20 - שלושה שחקנים מטוטנהאם כבשו העונה יותר 20 שערים או יותר בכל המסגרות: הארי קיין, דלה עלי ויונג מין-סון.
32 - מספר השערים שקיין כבש העונה בכל המסגרות (שיחק 37 משחקים).
915 - החלוץ בן ה-23 כבש העונה 26 שערי ליגה, אחד יותר מהעונה שעברה בה סיים כמלך שערים, והוא עושה את זה כשהוא משחק 915 פחות מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully