וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בדקה את העלויות של אובידיו הובאן

19.5.2017 / 8:17

במועדון מהבירה בודקים אפשרויות שונות למקרה בו דן איינבינדר יעזוב להפועל באר שבע. במצב כזה, הרומני עשוי לעשות את הדרך ההפוכה, מה שיוביל לוויתור על קלאודמיר. הצעה כספית לז'אורז'יניו תוגש בתחילת השבוע הבא

שחקן הפועל באר שבע אובידיו הובאן. ברני ארדוב
מהאלופה לבירה? הובאן/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שבת, 20:30) את מכבי תל אביב, כאשר נקודה תספיק לה כדי לסיים במקום השלישי ולהבטיח את הכרטיס לליגה האירופית. הפסד של בית"ר יוביל לכך שהיא תזדקק לעזרתה של מכבי חיפה, שתארח את מכבי פתח תקוה. אם הקבוצה מהבירה תסיים רק רביעית, היא תצטרך לקוות לזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה בשבוע הבא.

במועדון לא רוצים להיות תלויים באחרים ומקווים להבטיח את מקומם באירופה כבר מחר במשחק בנתניה. בשיחות עם שחקניו אמר המאמן שרון מימר: "אל תסתכלו לכיוון מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה. נגמור את העבודה לבד, אנחנו מספיק טובים כדי להשיג את מה שאנחנו צריכים".

הבלם חסוס רואדה, שעזב את המועדון וחזר לספרד, כמו גם מרסל הייסטר המוצהב, ייעדרו. דוד קלטינס ימשיך כבלם על חשבון רואדה ואילו חן דילמוני יפתח על חשבונו של הייסטר.

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. שלומי גבאי
לא רוצה להיות תלוי באחרים. מימר/שלומי גבאי

אם הכרטיס לאירופה אכן יושג, תהיה לכך השפעה על התקציב. הישארות מחוץ לאירופה תוביל לתקציב קטן יותר ורמת הרכש תהיה בהתאם, כאשר כרגע ממתינים בקבוצה לראות האם מכבי תל אביב תשאיר את טל בן חיים הבלם. אם הוא יישאר בצהוב-כחול, בית"ר ירושלים תצרף בלם זר. אם בן חיים יגיע, בית"ר תלך על זר נוסף בקישור.

מעבר לכך, אם דן איינבינדר יצטרף להפועל באר שבע, הרי שהאלופה מתכוונת לוותר על אובידיו הובאן ובבית"ר מתעניינים בשחקן וכבר בדקו את העלויות שלו. החלטות לגבי הקשר הרומני יתקבלו רק לאחר שיוחלט אילו שחקנים נשארים מתוך הסגל הקיים. אם הובאן יגיע, הקבוצה תיאלץ להיפרד מקלאודמיר.

בתחילת השבוע הבא אמור הקשר הברזילאי של בני סכנין, ז'אורז'יניו, לקבל הצעה כספית מבית"ר ירושלים. עד כה, הדרישה עבור כרטיסו עומדת על כשני מיליון שקלים, סכום אותו בית"ר לא מוכנה לשלם. כעת יוצע מתווה אחר, לשנה או שנתיים, כאשר במסגרת תקופת החוזה יוכל השחקן להשתחרר לחו"ל במחיר נמוך יחסית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully