וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בולשיט": הווריירס עצבניים על חמישיות העונה, גם שאק בהלם

קליי תומפסון נשאר בחוץ וחברו לקבוצה דריימונד גרין תקף: "זה משוגע. כנראה שלנצח זה לא הכי חשוב". שאק צייץ: "אתם צוחקים עליי?". וגם: אייזאה תומאס שוחח עם פולץ, קוואי לא התאמן

שחקן בוסטון אייזאה תומאס. AP
לא מודאג משיתוף הפעולה עם פולץ. תומאס/AP

לילה די נדיר של מנוחה כללית עבר על פלייאוף ה-NBA בין חמישי לשישי. הפלייאוף יתחדש הלילה (3:30, ספורט 5 ו-HD) עם משחק מספר 2 בגמר המזרח, בין בוסטון לאלופה קליבלנד, שמוליכה 0:1 אחרי 38 נקודות של לברון ג'יימס ו-104:117 קליל במיוחד במשחק הראשון בגארדן.

התבוסה הזו הגיעה לבוסטון דווקא אחרי יומיים נהדרים, שכללו ניצחון במשחק 7 מול וושינגטון וזכייה בבחירה הראשונה בדראפט. כוכב הקבוצה, אייזאה תומאס, ניצל את יום המנוחה כדי ליצור קשר עם השחקן שאמור להיבחר על ידי הסלטיקס במקום הראשון בחודש הבא, מארקל פולץ.

ממש כמו תומאס, גם פולץ הוא גארד ששיחק באוניברסיטת וושינגטון, אבל IT4 בטוח שהשניים יכולים להסתדר היטב זה לצד זה: "הוא נרגש מאוד", סיפר תומאס על השיחה ביניהם, "מן הסתם, הוא עוד לא יודע לאיזו קבוצה הוא יילך, אבל... הוא נרגש מההזדמנות". תומאס הוסיף כי פולץ שאל אותו לגבי האופן בו הסלטיקס מתנהלים: "הוא שאל כל מיני שאלות ועניתי לו על הכל. הוא חבר טוב שלי ואם הוא יגיע לכאן, נמצא את הדרך לשחק ביחד. אני אשאיר את ההחלטות למי שצריך לקחת אותן".

לקראת המשחק הלילה אמר תומאס: "אסור לנו להיכנס לפאניקה בגלל המשחק הראשון. זה היה רק משחק אחד. הם השתלטו על העניינים שם ואנחנו צריכים לעשות את זה במשחק 2. אני מלא ביטחון ומאמין בקבוצה שלי. אנחנו לא מפחדים מקליבלנד, הם לא המפלצות מספייס ג'אם. הם פשוט שיחקו טוב יותר במשחק הראשון. אנחנו לא מסתפקים בהגעה לגמר המזרח, אנחנו רוצים לקחת את הסדרה. כל הזמן לא מאמינים בנו ובטוחים שנפסיד ואנחנו חושבים אחרת".

עוד בנושא:

הארדן, לברון, ווסטברוק, לאונרד ודייויס בחמישיית העונה
סטיב קר שוב תוקף את טראמפ: "שחצן, אין פחות מתאים ממנו לתפקיד"

מרקל פולץ, מכללת וושינגטון. AP
בדרך לבוסטון? פולץ/AP

מחר בלילה תתחדש גם סדרת גמר המערב, שם סן אנטוניו תארח את גולדן סטייט כשהיא בפיגור 2:0. במשחק הראשון הספרס הובילו ב-25 הפרש ברבע השלישי, אך לאחר שקוואי לאונרד נפצע הם התפרקו לחלוטין, הפסידו 113:111 וחטפו 136:100 משפיל במשחק 2. לצערם, כרגע ממש לא בטוח שלאונרד, שנבחר בליל אמש לחמישייה הראשונה של העונה, יוכל לקחת חלק במשחק 3.

לאונרד לא התאמן הלילה והוא מוגדר כ"בספק למשחק". פאו גאסול ידע לספר: "הוא ישב מחוץ לפרקט. המצב שלו משתפר, עד כמה שאפשר. יש לנו צוות מצוין שעובד איתו ומנסה לסדר את הקרסול". גרג פופוביץ' הוסיף: "מה שמטריד אותי זה שמדובר בפציעה חוזרת, בדיוק במקום בו הוא נפצע קודם לכן. אז הגיונית, אתה חושב שזה יותר מסובך מהפציעה הראשונה. אני מקווה שזה לא נכון ושהוא יהיה זמין עבורנו". מאז שלאונרד ירד מהפרקט, הווריירס ביתרון 133:194 על הספרס ב-68 דקות של כדורסל.

בצד של גולדן סטייט עסקו הלילה בעיקר בבחירות לחמישיות העונה ובזה שלא נבחר: קליי תומפסון. מבין ארבעת הסופרסטארים של הווריירס, תומפסון הוא היחיד שנותר מחוץ לחמישיות העונה, כאשר סטפן קרי וקווין דוראנט נכנסו לחמישייה השנייה ודריימונד גרין לשלישית: "אני חושב שזה בולשיט. זה די משוגע", אמר גרין העצבני לאחר ששמע שחברו נותר בחוץ, "ניצחנו 67 משחקים וקליי הוא אחד משלושת השחקנים הכי טובים שלנו. איך הוא לא בחמישיות? אתה רואה בחמישיות האלה שלפעמים לנצח זה לא הדבר הכי חשוב". כאשר תומפסון שמע על הדברים של גרין, הוא פשוט הגיב ב"וואו" והוסיף: "זה המצב, וזהו".

גם קרי התייצב לצד חברו לקבוצה: "ברור שלקליי מגיע להיות חלק מחמישיות העונה. אין לי ספק שהבחירה קשה, אבל הייתה לו עונה מדהימה ויציבה מאוד". שאקיל אוניל צייץ בחשבון הטוויטר שלו את תמונתו עם פרצוף מופתע והכיתוב: "קליי תומפסון לא נכנס לחמישיות העונה. אתם צוחקים עליי? אני איתך דריימונד. זה חתיכת בולשיט. קליי קלע 60 נקודות ב-11 הקפצות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ואם כבר מדברים על הנבחרים לחמישיות העונה, הרי שתי הדחיות הכי משמעותיות הן של פול ג'ורג' וגורדון הייוורד, שיהפכו בקרוב לשחקנים חופשיים וההישארות שלהם בחוץ מסבכת את קבוצותיהם. אינדיאנה לא תוכל להחתים את ג'ורג' על הארכת חוזה בפגרה בשל המצב שנוצר ואילו הייוורד, שיהיה שחקן חופשי בסיום העונה הנוכחית, לא יוכל לקבל את ה-200 מיליון דולר בקיץ הזה. כוכב יוטה מסיים את עונתו השביעית ורק אם יממש את האופציה שלו, על סך 16.7 מיליון דולר, לעונה הקרובה, יהיה זכאי בקיץ הבא לחוזה "סופר מקס". אלא שהמשמעות היא שהוא ייאלץ להשאיר הרבה כסף על השולחן בקיץ הזה.

מנגד, המרוויחים הגדולים הם ג'יימס הארדן וג'ון וול, שהכניסה שלהם לחמישיות העונה תאפשר להם לחתום הקיץ על הארכות חוזה משמעותיות. השניים, אם ירצו בכך, יוכלו לדלג על השוק החופשי ב-2019 ובמקום, להוסיף עוד ארבע שנים לחוזה הנוכחי שלהם, תמורת 160 מיליון דולר. מצב כזה ישאיר אותם בקבוצותיהם עד 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully