וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 3:5 את קייבו, נאפולי הביסה 1:4 את פיורנטינה

ניצחון רביעי רצוף לג'אלורוסי, אל שעראווי וסלאח כבשו צמדים, דז'קו הפציץ את שער הליגה ה-28 שלו. דריס מרטנס הוביל את הנאפוליטנים לניצחון והפער בין שתי הקבוצות עומד על נקודה

מוחמד סלאח שחקן רומא. GettyImages
רומא ידעה לחזור מפיגור. מוחמד סלאח חוגג/GettyImages

המחזור ה-37 והלפני אחרון בסרייה A יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים. רומא ניצחה בחוץ 3:5 את קייבו, נאפולי תנסה לדחות את ההכרעה בקרב על המקום השני למחזור הסיום, כשתארח את פיורנטינה. רומא מפגרת רק בנקודה אחרי יובנטוס המוליכה, אך זו צפויה לחגוג אליפות מחר באצטדיונה הביתי.

קייבו - רומא 5:3

חגיגת שערים בוורונה, שם הג'אלורוסי חזרו פעמיים מפיגור וקבעו כי יגיעו למחזור הסיום מהמקום השני והכול תלוי בהם במאבק מול נאפולי על הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות. לוקאס קסטרו הפתיע עם טיל מתוך הרחבה בדקה ה-15, סטפן אל שעראווי השווה בדקה ה-28 אחרי קיפאון בהגנת קייבו, אך רוברטו אינגלה החזיר את המארחת ליתרון וגרם ללוצ'יאנו ספאלטי לשאול בזעם מול המצלמה: "אתם עושים את זה בכוונה?". הם לא עשו בכוונה. מוחמד סלאח השווה בדקה ה-42, קווין סטרוטמן שחזר מהרחקה סיפק בישול מבריק נוסף לאל שעראווי (58), גם סלאח השלים צמד (77) ואדין דז'קו (83) חגג את ה-28 שלו בליגה עם כדור אדיר לחיבורים, לפני שפינה מקום לקפטן פרנצ'סקו טוטי. אינגלזה צימק עם שערו השני בדקה ה-86.

נאפולי - פיורנטינה 1:4

הנאפוליטנים עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות ושישי בשבעת המחזורים האחרונים והם מצמקים את הפער מרומא בחזרה לנקודה אחת בלבד כשנותר עוד משחק אחד לתום העונה. נאפולי תשחק במחזור הנעילה מול סמפדוריה בחוץ, בעוד הג'אלורוסי יארחו את גנואה. הוויולה עם 59 נקודות, אחת פחות ממילאן השישית ושלוש יותר מאינטר השמינית, כשלשתיהן משחק חסר לעומתה. נראה שגם לליגה האירופית יהיה לסגולים קשה מאוד לעלות. קלידו קוליבאלי כבש את השער הראשון עבור המארחת כבר בדקה השמינית. לורנצו אינסיינה הרשית בדקה ה-36 וקבע 0:2. דריס מרטנס שוב כבש, בדקה ה-57, וקבע 0:3. יוסיפ איליצ'יץ' עוד צימק בדקה ה-60, אבל מרטנס שוב כבש בדקה ה-64 וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני נאפולי, לורנצו אינסינייה, קלידו קוליבאלי. GettyImages
אינסינייה חוגג עם קוליבאלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully