וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: דג'וקוביץ' ונדאל העפילו לרבע הגמר, ואוורינקה הופתע

הסרבי (2 בטורניר) גבר 4:6, 4:6 על באוטיסטה אגוט וישחק נגד דל פוטרו, השור ממאיורקה ניצח 3:6, 4:6 את סוק ויפגוש את תים ששרד מותחן מול קוורי. איזנר הפתיע עם 6:7, 4:6 על השוויצרי

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
לא זכה בתואר מאז ינואר. דג'וקוביץ'/רויטרס

שלב שמינית הגמר בטורניר רומא בטניס נערך היום (חמישי), כאשר נובאק דג'וקוביץ', המדורג 2, שלא זכה באף תואר מאז טורניר קטאר אי שם בחודש ינואר, הסתדר עם רוברטו באוטיסטה אגוט וגבר עליו בשתי מערכות, 4:6, 4:6. נולה, שבשבוע שעבר הובס במפגש שלו מול רפאל נדאל בחצי הגמר במדריד, יפגוש בשלב הבא את חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה, לאחר שזה גבר 6:7 (4), 3:6 על היפני קיי נישיקורי.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
מאזן מושלם על החימר. רפאל נדאל/GettyImages

רפאל נדאל (4), שנמצא בכושר טוב לקראת רולאן גארוס, נזקק לשבירה אחת בכל מערכה בשמינית הגמר כדי לנצח 3:6, 4:6 את האמריקאי ג'ק סוק (13). הספרדי, שמציג מאזן פנטסטי של 0:17 על משטח החימר בשנה זו, יפגוש בשלב הבא את דומיניק תים (8) ששרד מותחן של שלוש מערכות מול סם קוורי האמריקאי, הציל שלוש נקודות משחק וגבר עליו 6:3, 3:6, 6:7 (7).

הגרמני המבטיח סשה זברב עלה לרבע הגמר עם 3:6, 3:6 על פאביו פוניני מאיטליה. יריבו בשלב הבא, שייערך מחר, יהיה הקנדי מילוש ראוניץ', שהסתדר עם תומאס ברדיך הצ'כי בקלות וגבר עליו 3:6, 2:6. ברבע גמר נוסף ייפגשו המדורג 6 מקרואטיה, מארין צ'יליץ', שניצח 3:6, 4:6 את דויד גופן הבלגי (9) וג'ון איזנר, זאת לאחר שהאמריקאי התמיר הפתיע עם 6:7 (1), 4:6 מול סטן ואוורינקה (3 בטורניר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית (מימין) עם ג'ו קונטה טניסאית בריטית. GettyImages
נזקקה לשלוש מערכות. ונוס וויליאמס עם ג'ו קונטה/GettyImages

אצל הנשים, גרבינייה מוגורוסה (3) ניצחה 5:7, 4:6 את הגרמניה יוליה גרגס ותפגוש ברבע הגמר את ונוס וויליאמס האמריקאית, שהדיחה את ג'ו קונטה הבריטית (5) עם 1:6, 6:3, 1:6. סימונה האלפ (6) רשמה ניצחון שמיני רצוף על חימר, הפעם 1:6, 6:4, 0:6 על אנסטסיה פבליוצ'נקובה הרוסייה ותפגוש את האסטונית אנט קונטאבייט, שטיילה ל-1:6, 1:6 מול הקרואטית מיריאנה לוצ'יץ' בארוני.

דריה גברילובה האוסטרלית הפתיעה את סבטלנה קוזנצובה הוותיקה (7) כשחזרה מפיגור מערכה לניצחון ראשון השנה על מדורגת מהעשירייה הראשונה - 6:2, 5:7, 4:6. יריבתה ברבע הגמר תהיה קיקי ברטנס ההולנדית (15) שניצחה את יקטרינה מקארובה הרוסייה 6:7 (3), 1:6.

אלינה סביטולינה האוקראינית השיגה ניצחון 12 ברציפות ועלתה לרבע גמר ראשון שלה ברומא, עם תוצאה מוזרה מול מונה בארתל הגרמנייה. סביטולינה המדורגת שמינית הפסידה 6:3, אך הפכה עם דאבל בייגל של 0:6, 0:6 ותפגוש את המדורגת שנייה קרולינה פלישקובה הצ'כית שחתמה את יום המשחקים עם 1:6, 5:7 על טימאה באשצ'ינסקי משוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully