וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים לעונה הבאה: איך תיראה טבלת ליגת העל בסיום עונת 2017/18?

האם מכבי תל אביב תעצור את הפועל באר שבע, האם מכבי חיפה תבלום את הצניחה, איך ישפיע אלי אוחנה על בית"ר ירושלים, מי תהיה הפתעת העונה ומי תהיינה היורדות? תחזית ראשונה: איך תסתיים העונה הבאה?

יוסי ציפקיס

בווידאו: פרק הסיום של הסדרה "מינוס 9"

14. הפועל אשקלון

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון/לירון מולדובן

איך אמר יובל נעים: "אם נישאר בליגה זה יהיה יותר גדול מהאליפות של לסטר". כולנו זוכרים מה קרה ללסטר בשנה שאחרי. הפועל אשקלון לא תוכל לשרוד עוד עונה כזאת, קבוצה שיצאה למחנה אימונים עם 15 שחקנים בהתרשמות ורודפת כל הזמן אחרי כסף מהעירייה, זה משהו שלא יכול להחזיק יותר מעונה אחת. אפילו יובל נעים ממתין לראות מה יוכלו להעמיד לרשותו לפני שהוא חותם לעונה נוספת. הוא מבין שללא תנאים טובים יותר, גם הוא כבר לא יוכל לעזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

13. הפועל עכו

שחקני הפועל עכו מאוכזבים. קובי אליהו
שחקני הפועל עכו מאוכזבים/קובי אליהו

העולה החדשה-ישנה אמורה לעבור לידיים פרטיות, אך עדיין - היא עלתה ליגה עם סגל שמתאים יותר ללאומית ולא ברור כמה כסף יהיה שם כדי לעשות שינויים משמעותים ולבנות קבוצה שתוכל לשרוד בליגה. הפועל עכו מזוהה עם מאבקי הישרדות בליגת העל ותעבור עוד אחד כזה גם בעונה הבאה. לצערה, הוא לא יהיה מוצלח.

12. הפועל רעננה

שניר שוקר (מיימן) חוגג עם שחקני הפועל רעננה. ברני ארדוב
שניר שוקר (מיימן) חוגג עם שחקני הפועל רעננה/ברני ארדוב

ביום שאחרי חיים סילבס, כמו במקרה בני סכנין, הפועל רעננה צפויה לחוות ירידה. איפשהו הסגל הנוכחי נסחט ואין ברעננה את הכסף להביא שחקנים זרים שיעשו שינוי משמעותי. בהתחשב בבחירה בצוות מקצועי חסר ניסיון ובכך שמשנה לשנה המשחקים בנתניה ללא קהל נותנים את אותותיהם, רעננה תילחם בעונה הבאה על מקומה בליגת העל.

11. הפועל חיפה

הפסקת שתיה של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפסקת שתיה של הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

נראה שלא משנה מה יעשו בהפועל חיפה, הקבוצה תהיה באותו מצב. כל עוד היא תשחק במפלצת כמו האצטדיון העירוני בחיפה, כמעט ללא קהל, לא תשדר שום זהות ברמת הסגל ותמשיך להתעסק בסכסוכים פנימיים ובעיות ניהוליות, היא תישאר אותה הפועל חיפה. לא יורדת, אבל גם לא עולה לשום מקום.

10. בני סכנין

שחקני בני סכנין. ברני ארדוב
שחקני בני סכנין/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס עשה קסמים בבני סכנין בשנה וחצי האחרונות והעזיבה שלו מהווה מכה קשה למועדון. אם מוסיפים את עזיבת ז'אורז'ינו והבעיות הכלכליות הקבועות, נראה שהפלייאוף העליון לא יהיה בהישג יד עבור הקבוצה בעונה הבאה. הצפי הוא להידרדרות מקצועית.

9. עירוני קרית שמונה

שחקני עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
שחקני עירוני קרית שמונה/סוכנות ג'יני

חיים סילבס בא לקרית שמונה כדי לעשות שינוי. מצד אחד יש את האופטימיות שיתחיל שם תהליך של שנים ויצליח לבנות משהו דומה לזה שעשה רן בן שמעון אצל איזי שרצקי. מצד שני, בקרית שמונה יש יותר מדי בעיות מעבר לצוות מקצועי ושחקנים. מעבר לאיזי. סילבס צריך לבצע תחלופה משמעותית, שחקנים שהוא רוצה להשאיר מעדיפים ללכת והוא למעשה יצטרך לבנות קבוצה מחדש. יצליח?

8. מ.ס. אשדוד

שחקני מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
שחקני מ.ס. אשדוד/יוסי ציפקיס

רן בן שמעון רוצה לעשות משהו אחר באשדוד. הכול טוב ויפה, אך אם אור אינברום הולך הקבוצה הזאת אוטומטית שוב תהיה מועמדת לירידה. אשדוד רוצה לצרך 3-4 זרים איכותיים ועוד 2-3 ישראלים, אבל עד שהיא לא תמצא כאלה היא עדיין אותה מ.ס אשדוד. עוד חברה בפלייאוף התחתון.

7. מכבי נתניה

שחקני מכבי נתניה חוגגים. מגד גוזני
שחקני מכבי נתניה חוגגים/מגד גוזני

אחרי שחזרה בקלות תוך שנה לליגת העל, מכבי נתניה אמורה להעמיד העונה שכר שחקנים של 8-10 מיליון שקלים. זהו תקציב להישרדות. עדיין, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הוכיחו בשנתיים האחרונות שהם כוח עולה ברמת האימון בישראל ויכולים להוציא הרבה יותר מקבוצות ולמצוא שחקנים זולים שאף אחד לא חשב עליהם. קשה לראות אותם בונים סגל שיצליח להגיע לפלייאוף העליון, אך סביר להניח שגם לא יהיו במאבקי הירידה.

6. מכבי פתח תקוה

שחקני מכבי פתח תקוה אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, גיא מלמד, לידור כהן. לירון מולדובן
שחקני מכבי פתח תקוה אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, גיא מלמד, לידור כהן/לירון מולדובן

אחרי עונה אדירה בליגה הסדירה, החבורה של הלוזונים די נפלה בפלייאוף. עדיין, מכבי פתח תקוה מגיעה למחזור האחרון כשהיא עדיין במאבק על המקום השלישי וזה הישג גדול מאוד. אחרי עזיבת דור אלו, אליסון דוס סנטוס, קרלוס קוויאר ואולי עוד שחקן או שניים, הקבוצה כבר לא תהיה אותו הדבר. יחד עם זאת, עדיין יש בסיס ישראלי שכולל את גידי קאניוק, לירוי צעירי, לידור כהן, מנור סולומון, עומר דנינו, גיא מלמד ועוד. הבסיס הזה ישאיר את הקבוצה בפלייאוף העליון.

5. מכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

עוד עונה למכבי חיפה. סביר להניח שהתקציב יהיה שוב בין 80 ל-100 מיליון שקלים וינסו להביא כמה שיותר שחקנים שיעשו את השינוי. בפועל, אי אפשר לעשות קסמים בעונה אחת. מכבי חיפה היום מרוסקת ולא מסוגלת להתמודד אפילו ברמת הפלייאוף העליון. לא משנה מה יעשו שם, זה לא יספיק כדי להתמודד על התואר. אולי רק לגרד כרטיס לאירופה.

4. בני יהודה

שחקני בני יהודה חוגגים עלייה לגמר גביע המדינה 2017. ברני ארדוב
שחקני בני יהודה חוגגים עלייה לגמר גביע המדינה 2017/ברני ארדוב

בני יהודה העמידה השנה תקציב שכר שחקנים דומה לבית"ר ירושלים, ובכל זאת דשדשה בתחתית. נעשו שם כל הטעויות האפשריות וכעת מגיע יוסי אבוקסיס לתקן. אבוקסיס מבסס עצמו כאחד המאמנים הטובים בארץ, מהשורה הראשונה. אם יקבל תקציב דומה לזה שהיה העונה (קרוב ל-15 מיליון שקלים שכר שחקנים) הוא יביא אותה לפלייאוף העליון ואנחנו מהמרים עליה כהפתעת העונה הבאה.

3. בית"ר ירושלים

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

בית"ר כמו בית"ר - טובה אבל בדרג השני. אם היא תצרף את ז'אורז'יניו ותפגע בבלם וחלוץ זרים, אולי היא גם תוכל לקרוא תיגר על הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. אבל אנחנו לא חיים באם ואילו. נכון לעכשיו רואדה עזב, איינבינדר בדרך החוצה ורכש משמעותי עדיין לא בוצע. עדיין, יש לבית"ר בסיס מצוין עם קליימן, קונטה, הייסטר, קלטינס, קלאודמיר, אריק סאבו, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר והיא תצרף עליו כמה שחקנים משמעותיים. לכן, סביר להניח שתשמור על מקומה הקבוע.

2. מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל/אדריאן הרבשטיין

הצהובים רוצים לעשות שינויים כדי להחזיר את ההגמוניה אחרי שנתיים, אך המרחק עדיין גדול. ייתכן שעונה מתישה של הפועל באר שבע באירופה לעומת עונה כושלת שלה, ייתנו למכבי תל אביב יתרון כלשהו, למשל כמו זה שאפשר לה לצמצם את הפער העונה. יחד עם זאת, נכון להיום קשה לראות את מכבי תל אביב לוקחת אליפות מבאר שבע בעונה הבאה.

1. הפועל באר שבע

שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות. ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות/ברני ארדוב

ייתכן שמכבי תל אביב תצמצם פערים בעונה הבאה, אבל הפועל באר שבע עדיין תישאר טובה יותר בכל פרמטר. זה מתחיל מהצוות המקצועי בראשות ברק בכר - צוות יציב עם חופש מוחלט ואמון מלא מהבעלים בכל הקשור לחשיבה בבניית ועיבוי הסגל. תהליך שהחל עוד לפני סיום העונה הנוכחית. במקביל, היריבה עדיין לא סגורה על ליטו וידיגאל. קשה לראות איך מכבי תל אביב מצליחה להביא 4-5 שחקנים משמעותיים שישנו את התמונה. ובקיצור, ברכות על זכייה שלישית ברציפות.

הטבלה הסופית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully