וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בפיינל פור היורוליג: צסק"א מוסקבה מול אולימפיאקוס, פנרבחצ'ה - ריאל מדריד

הרוסים, האלופים המכהנים, רוצים לשמור על התואר ויפגשו בחצי הגמר את אלופת יוון (18:30, ספורט 5), הטורקים ינסו לנצל את הקהל הביתי כדי לגבור על אלופת העונה הסדירה (21:30, ספורט 5)

יורגוס פרינטזיס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
יוביל את היוונים לגמר? יורגוס פרינטזיס/GettyImages

פיינל פור היורוליג יצא מחר (שישי) לדרך באיסטנבול עם קרב ענקים כפול: בראשון, האלופה המכהנת, צסק"א מוסקבה נגד אולימפיאקוס ובשני אלופת העונה הסדירה, ריאל מדריד, תפגוש את הקבוצה הביתית פנרבחצ'ה. משחק הגמר ייערך ביום ראשון ה-21 במאי.

צסק"א מוסקבה - אולימפיאקוס (18:30, ספורט 5)

אלופת הפיינל פור מהעונה שעברה רוצה לשמור על התואר והאתגר הראשון שניצב בפניה הוא אלופת יוון, אולימפיאקוס, הקבוצה היחידה שהגיעה לפיינל פור הנוכחי לאחר שניצחה במשחק חמישי בשלב הפלייאוף את אנאדולו אפס הטורקית. שחקניו של יאניס ספרופולוס חוזרים לפיינל פור לאחר שנת היעדרות. הקבוצות נפגשו פעמיים בעונה הסדירה העונה וסיפקו משחקים צמודים, שהסתיימו עם ניצחונות של צסק"א. במשחק הראשון, הרוסים ניצחו בחוץ 75:81 ובמשחק הביתי זה הסתיים בניצחון 86:90. אולימפיאקוס סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי עם מאזן 11:19 ויריבתה סיימה מקום אחד מעליה ועם המאזן השני בטיבו, 8:22. הקבוצות נפגשו בחצאי גמר הפיינל פור של 2013 ו-2015 ובשני המשחקים היוונים יצאו עם ידם על העליונה כשואסיליס ספאנוליס אחראי לקאמבק גדול במשחק ב-2015. במשחק ייפגשו שני שחקנים מהחמישיה הראשונה של היורוליג: נאנדו דה קולו, ה-MVP של הפיינל פור והעונה הסדירה בעונה שעברה שקולע 19 נקודות לממוצע במשחק בצסק"א, ויורגוס פרינטזיס, הפורוורד היווני שזכה להיכלל בפעם הראשונה בקריירה שלו בחמישיית העונה לאחר שעמד על 12.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים ב-26:34 דקות בממוצע בשלב הפלייאוף מול אנאדולו אפס.

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
ינסה להחזיר את הגביע למדריד. סרחיו יול/GettyImages

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד (21:30, ספורט 5)

ריאל מדריד סיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב ביורוליג - 7:23, והיא תפגוש את פנרבחצ'ה שתרגיש בבית בהיכל סינאן ארדם ותנסה להגיע לגמר פעם נוספת, כמו בעונה שעברה, אך הפעם גם לזכות בגביע. יש לא מעט היסטוריה בין הקבוצות: בעונה שעברה, הטורקים השלימו סוויפ על הספרדים כדי להגיע לפיינל פור, מה שהיווה נקמה על הניצחון של ריאל בשלב חצי הגמר בפיינל פור של 2015, שהסתיים בזכייה של ריאל בגביע. בעונה הסדירה כל קבוצה ניצחה את משחקה הביתי, והמפגש השלישי צפוי להיות קרב ענקים. שלושה נציגים מחמישיית העונה ישחקו במשחק: סרחיו יול, רכזה בן ה-29 של ריאל מדריד שמעמיד ממוצעים של 16.4 נקודות ו-5.9 אסיסטים למשחק, יפגוש את אקפה אודו, מלך הריבאונדים והבלוקים של היורוליג ובוגדן בוגדנוביץ', שבסדרת הפלייאוף מול פנאתינייקוס רשם ממוצעים של 19.3 נקודות, 4 אסיסטים ו-7 ריבאונדים למשחק. ז'ליקו אוברדוביץ' יפגוש את הקבוצה איתה זכה באליפות אירופה בעונת 1994/95.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully