וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור זדה נפרד מהפועל רמת גן: "לגיטימי שהם כועסים, מקווה שאאמן בקטמון"

18.5.2017 / 22:30

אחרי שהתבקש לא להגיע למושבה עקב האכזבה של ראשי המועדון מהתנהלותו, המאמן נכח בהפסד 1:0 להפועל פתח תקוה והבהיר: "הודעתי להם לפני שבועיים שלא אמשיך". קטמון גברה 0:2 על עכו

צילום: שלומי גבאי

בווידאו: חגיגות העלייה של הפועל עכו

לאחר ששתי העולות לליגת העל כבר נקבעו, החל הערב (חמישי) המחזור האחרון בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית עם שני מפגשים, כאשר באחד מהם התארחה הפועל רמת גן אצל הפועל פתח תקוה ללא מאמנה ליאור זדה. אצל האורדונים הודיעו לזדה מוקדם יותר "אל תגיע למשחק הערב במושבה", זאת בשל אכזבתם הרבה מההתנהלות של המאמן בתקופה האחרונה. בקבוצה הבהירו כי הם לא ימשיכו את ההתקשרות עם זדה, שצפוי להחליף בעונה הבאה כמאמן הפועל קטמון את בני בן זקן. עבור זדה תהיה זו קדנציה שנייה במועדון מירושלים, אותו העלה בעבר מליגה ג' לליגה א'.

רמת גן כאמור, נלחמה על העלייה לאורך רוב העונה, אך מאז ההפסד לבני יהודה 1:0 בחצי גמר הגביע, היא התרסקה לחלוטין ובששת המחזורים של הפלייאוף העליון בלאומית צברה רק שלוש נקודות וספגה הפסדים מביכים: 5:3 בבית מול מכבי נתניה, 5:1 בבית מול בני לוד לפני שבוע וחצי ו-4:0 בבית מול בית"ר תל אביב רמלה ביום שני החולף.

עוד בנושא:

הפועל עכו חזרה לליגת העל אחרי 1:1 עם הפועל פתח תקוה

מאמן הפועל רמת גן ליאור זדה. ברני ארדוב
הפנים לקטמון. ליאור זדה/ברני ארדוב

בסופו של דבר, עם זדה באצטדיון אך עם עוזר המאמן עומר פרץ במקומו על הקווים, הפועל רמת גן הפסידה 1:0 במושבה להפועל פתח תקוה וסיימה את העונה במקום הרביעי. אביעד בורלא כבש בנגיחה בדקה ה-53 עבור המארחת שנפרדה ממאמנה ירון הוכנבוים, ליעד ברקוביץ' (64) הורחק משורות האורדונים.

זדה התייחס למצבו בסיום המשחק ואישר כי פניו להפועל קטמון: "הודעתי לפני שבועיים להפועל רמת גן שאני לא אמשיך וכנראה שהם קצת נפגעו. זה לגיטימי, אני מבין אותם ומקווה שיזכרו לי את הדברים הטובים שעשיתי כאן. ביום ראשון אשב עם קטמון ואני מקווה שאאמן שם. הרגשתי שזה המועדון שרוצה אותי הכי הרבה".

הפועל קטמון הבטיחה את המקום החמישי עם 0:2 ביתי על העולה הפועל עכו, כאשר רז שטיין (52) נגח לרשת האקסית אחרי הרמה של אורי כהן מצד שמאל ואיציק כהן (65) הוסיף את השני מבישול של מיקו ממן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully