וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחרונה שכיבתה את האור: הפרק האחרון של "מינוס 9"

כולם נטשו אבל היא נשארה. אחרי ימים קשים, חודשים ללא שכר וחמש שנות שיגעון, אין מתאימה מנטאלי שוסטר, האימא של הפועל תל אביב והתקווה "להתנקות מכל הגועל", כדי לתאר את סיפור הירידה בחודורוב הריק. פרק הסיום של מינוס 9, בקולו של צבי שיסל, ההוא מהפועל שוב הפסידה

יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב זכתה בדאבל במאי 2010, אבל תהליך הידרדרות עצום ומלא בטעויות הביא אותה לפירוק, הורדת תשע נקודות ונפילה עד למקום האחרון בליגת העל נכון לפברואר 2017. באותו חודש השקנו בוואלה! ספורט סדרה חדשה, "מינוס 9", שתלווה את המשך העונה של האדומים. זהו הפרק ה-11, הפרק האחרון, פרק הירידה של הפועל תל אביב.

במרכז הפרק עומדת הסמנכ"לית נטאלי שוסטר. זמן קצר לאחר שהפועל ירדה ליגה, השחקנים ואנשי הצוות המקצועי נטשו מהר את מתחם חודורוב, והיא היתה בין הבודדים שנותרו שם. שוסטר הגיעה למועדון ב-2012/13 ונשארה מאז, מה שהופך אותה לאחת הוותיקות במועדון. היא חוותה חילופי בעלים, פיטורי מאמנים והספיקה להכיר יותר מ-100 שחקנים שעברו במועדון בתקופתה. דרכה, אפשר היה להבין את המצב של האדומים בצורה הטובה ביותר.

17 שנה בדיוק לאחר שיר הדאבל של אריק איינשטיין, ב-13 במאי 2000, הפעם מלווים את הפרק שירים אחרים ועצובים וגם איינשטיין ז"ל כבר לא בין החיים. את הפרק הנוכחי מקריין אחד מחבריו הטובים ביותר, היוצר-מפיק-במאי-שחקן-אמן צבי שיסל.

יוצר הסדרה: אורן יוסיפוביץ
עריכה: רן צימט
צילום: יוסי ציפקיס
סטילס: ברני ארדוב, קובי אליהו, יוסי ציפקיס
גרפיקה: אביחי ברוך
סאונד: גילי פרידמן
הפקה: מיה בנאי
קריין אורח: צבי שיסל

לכל פרקי הסדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully