וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "עדיף לי להישאר פה עוד שנה-שנתיים כדי לצבור ניסיון"

18.5.2017 / 10:50

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת בית"ר ירושלים (ש', 20:30), השוער התייחס לעתידו: "רוצה לעבור לליגה גדולה, אבל צריך לעשות זאת בעיתוי הנכון". וידיגאל על מרסלו ורמון: "גם למסי ורונאלדו ייקח זמן להתאקלם לקבוצה באמצע העונה"

קובי אליהו

מכבי תל אביב תנעל סופית את עונת 2016/17 בליגת העל כשתארח ביום שבת (20:30) את בית"ר ירושלים. אחרי ההפסד המפתיע למכבי פתח תקוה במחזור הקודם, הצהובים ינסו לקלקל לבית"ר שמצידה ניצחון יבטיח לה את המקום השלישי. מכבי מבחינתה רוצה לעבור את המשחק הזה בשלום ללא פצועים לפני גמר הגביע מול בני יהודה ביום חמישי הבא. צפו בליטו וידיגאל מדבר לקראת המשחק ובכלל על העונה שחלפה על הצהובים.

מאמן מכבי תל אביב, ליטו וידיגאל. קובי אליהו
ימשיך במכבי תל אביב? וידיגאל/קובי אליהו

ליטו וידיגאל התייחס למשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים: "אנחנו צריכים לסיים עם הופעה טובה. אחר כך נתחיל לחשוב על גמר הגביע. לא קל להתרכז במשחק נגד בית"ר כי הגמר כבר בראש, אבל נצטרך להיות מפוקסים. מי ישחק? עדיין לא החלטתי".

על תפקידו בנושא בחירת הסגל: "כשהגעתי דיברנו על העונה הנוכחית וגם על העונה הבאה. רק אחרי שנסיים את העונה נעסוק בשחקנים שימשיכו ובשחקנים שנביא. אני לא רוצה לדבר על זה פה. זה לא המועדון שלי, אני עובד בו. יש את הדעה שלי והיא נחשבת וחשובה, אבל אנחנו מחליטים ביחד".

על מרסלו ורמון: "מאוד קשה להגיע באמצע העונה מבחוץ, זה קשה. גם אם תביאו את רונאלדו או מסי לקבוצה חדשה באמצע העונה, ייקח להם זמן להתאקלם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
דיבר על עתידו. ראיקוביץ'/קובי אליהו

פרדראג ראיקוביץ' דיבר על גמר הגביע: "ברור שאני רוצה לזכות בגביע, מי לא רוצה? מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי גדולה פה ולא הגיוני שהיא לא תזכה בכלום. אנחנו חייבים להניף את הגביע".

על עתידו: "יש לי חוזה לשלוש שנים. אתחיל את הקיץ עם מכבי בוודאות. אני רוצה לעבור לליגה גדולה, אבל אני צריך לעשות את זה בעיתוי הנכון. אם אעבור לליגה גדולה ולא אשחק? עדיף לי להישאר פה עוד שנה-שנתיים, לצבור עוד ניסיון ורק אז לעבור".

על בית"ר ירושלים: "מאז שהגעתי אנחנו מתקשים מול בית"ר ירושלים. אין לנו מה להפסיד בשבת ואני מקווה שהפעם אנחנו נעשה להם צרות".

לאימון הבוקר של הקבוצה הגיע מנכ"ל הפועל תל אביב לשעבר ניר ענבר מלווה בשלושה אנשים זרים. ענבר סירב לחשוף את מטרת הפגישה עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף.

ניר ענבר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מה הוא עשה באימון? ניר ענבר/יוסי ציפקיס
אורחים אימון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אורחים באימון מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully