וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הציעה לפריס סן ז'רמן 55 מיליון ליש"ט על מרקו וראטי

על פי "סאן" האנגלי, אנטוניו קונטה שמאוד מעריך את בן ארצו, רוצה להוסיף איכות וגמישות למרכז המגרש. הבלוז ינסו לצרף את האיטלקי אחרי שבחודשים האחרונים הוא רמז על רצון לעזוב

רויטרס

בווידאו: שחקני צ'לסי חוגגים אליפות בחדר ההלבשה

צ'לסי הציעה לפריס סן ז'רמן 55 מיליון ליש"ט על מרקו וראטי - כך לפי דיווח באנגליה. מאמן הבלוז, אנטוניו קונטה, מאוד מעריך את הקשר בן ארצו וב"סאן" מספרים שהוא נחוש לצרף אותו לנמניה מאטיץ' ואנגולו קאנטה כדי להוסיף איכות במרכז המגרש ובעיקר להיות מסוגל לשנות מערכים במשחקים שונים.

לווראטי יש חוזה עד 2021 בבירת צרפת, אבל הוא מאוכזב מכך שחרף ההשקעה הגדולה, הקבוצה לא הצליחה להשיג דריסת רגל בליגת האלופות. סוכנו, דונאטו די קמפלי, אמר לפני כמה שבועות ש"מרקו רוצה לנצח ובמקום בו פריס סן ז'רמן נמצאת כרגע, הוא לא יכול לעשות את זה. זו לא שאלה של שכר. דבר אחד בטוח: אם הוא יעזוב את פריס, זה יהיה רק לאחת מהקבוצות הגדולות באירופה".

האיטלקי בן ה-24 הגיע לבירת צרפת בקיץ 2012 וזכה בארבע אליפויות, שני גביעים ושני גביעי הליגה. במהלך העונה הנוכחית הוא דאג לשלוח רמזים שהוא חש מיצוי ובעיקר רצון לעבור לליגה יותר גדולה, לקבוצה שמסוגלת להתחרות על התואר בליגת האלופות.

שחקן פריס סן ז'רמן, מרקו וראטי. AP
מאוד מוערך על ידי קונטה. וראטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully