וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד סן אנטוניו תבע את פאצ'וליה: "הוא פגע באיכות של הספרס"

האוהד מאשים את סנטר גולדן סטייט שפצע בכוונה את קוואי לנארד: "מבקשים שהתנהגות זו תהיה אסורה בסן אנטוניו". פאצ'וליה צפוי להיות כשיר למשחק 3, גם סטיב קר עשוי לחזור לעמוד על הקווים

זאזה פאצ'וליה גולדן סטייט. AP
פצע בכוונה את קוואי? פאצ'וליה/AP

קוואי לנארד כבר הצהיר אחרי המשחק הראשון של סן אנטוניו בגמר ה-NBA מול גולדן סטייט שזאזה פאצ'וליה הסנטר הגיאורגי של הווריירס לא פצע אותו בכוונה, כך מסתבר שאוהדי קבוצתו לא ממש מסכימים איתו ואחד מהאוהדים החליט לקחת את זה צעד קדימה. בארה"ב מדווחים שאוהד הספרס הגיש תביעה אזרחית נגד פאצ'וליה בטענה כי הוא "פגע באיכות של הספרס והרס את סיכוייהם להיות תחרותיים בסדרה". האוהד הגיש בקשה מפורטת לבית המשפט בה נכתב כי "כל מה שאנחנו מבקשים מבית המשפט זה שהתנהגות כזו שיכולה לגרום לפציעה של שחקן בקבוצה שלנו תהיה אסורה בסן אנטוניו".

אגב, פאצ'וליה עצמו נפצע במשחק השני בסדרה כשיצא כבר אחרי שבע דקות בשל כאבים בעקב והיה חשש שיהיה מושבת מהמשך הסדרה. היום חזרה תוצאת בדיקת ה-MRI שעבר השחקן ומצא שהוא לא סובל מפגיעה משמעותית ויש סיכוי יותר מסביר שהוא יוכל לשחק במשחק הבא בסדרה שייערך רק בלילה שבין שבת לראשון. מי שעוד צפוי לנסות עם גולדן סטייט לטקסס ואפילו לעמוד שוב על הקווים הוא סטיב קר, כך אישר הג'נרל מנג'ר של הקבוצה רוב מאיירס. קר, שסובל מכאבים בגבו מאז הניתוח שעבר ב-2015, פספס את שני המשחקים הראשונים בסדרה כשמייק בראון ניהל במקומו את משחקי הקבוצה. אם קר אכן יתייצב על הפרקט זו תהיה הפעם הראשונה שהוא עושה זאת מאז ה-21 באפריל וזה חיזוק משמעותי לקבוצה שרחוקה שני ניצחונות מגמר ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully