וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה 104:117 בבוסטון ועלתה ל-0:1 בסדרת גמר המזרח

האלופה גנבה בחזרה את הביתיות כבר בפתיחת סדרת הגמר, לברון ג'יימס רשם משחק שביעי רצוף בפלייאוף עם מעל 30 נקודות (38, 9 ריב' ו-7 אס'). קווין לאב רשם שיא קריירה בפלייאוף עם 32 ו-12 ריבאונדים

לברון ג'יימס. AP
בליגה משלו. לברון ג'יימס/AP

השליטה המוחלטת של גולדן סטייט וקליבלנד בפלייאוף 2017 נמשכת והלילה (בין רביעי לחמישי) סדרת גמר המזרח ב-NBA נפתחה עם 104:117 מוחץ של האלופה, שגנבה את יתרון הביתיות מבוסטון ועלתה ל-0:1 כדי לשמור על מאזנה המושלם בפלייאוף. לברון ג'יימס היה שוב אדיר ורשם לראשונה רצף של שבעה משחקים בפלייאוף עם מעל 30 נקודות כשסיפק שורה סטטיסטית מרשימה עם 38 נקודות, תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. קווין לאב, שרשם ממוצע של 13.8 נקודות בלבד בשני הסיבובים הראשונים בפלייאוף, השיג נקמה מתוקה בבוסטון וקלי אוליניק שפרק את כתפו במפגש הפלייאוף ב-2015 עם שיא קריירה בפוסט סיזן של 32 נקודות ו-12 ריבאונדים. אגב, לאב הפך לשותפו הראשון של לברון שקולע מעל 30 ולוקח מעל 10 ריבאונדים בפלייאוף מאז דוויין ווייד במיאמי.

שחקני בוסטון דיברו הרבה לפני המשחק הזה, אבל לברון ג'יימס הוליך את הקאבס ליתרון של 26 נקודות כבר במחצית הראשונה ולא הותיר שום סיכוי לסלטיקס שאיבדו את הביתיות כבר בפתיחת הסדרה. אייברי בראדלי וג'יי קראודר הובילו את המפסידים עם 21 נקודות כל אחד, אבל אייזאה תומאס תרם רק 17 ובוסטון, שהחטיאה 11 מתוך 14 הזריקות הראשונות שלה במשחק, תנסה לתקן במשחק השני בסדרה בין שישי לשבת. מה שבטוח, כדי לעלות לגמר ה-NBA בראד סטיבנס ושחקניו יהיו חייבים כעת לנצח את לברון בקליבלנד, משימה כמעט בלתי אפשרית לאור כושרה של האלופה בפלייאוף.

קווין לאב. AP
נקמה מתוקה. קווין לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully