וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי שלטון בצרפת: מונאקו זכתה באליפות עם 0:2 על סנט אטיין

אחרי ארבע שנים בשליטה מוחלטת של פריס סן ז'רמן, הקבוצה מהנסיכות החזירה לעצמה את התואר בפעם השמינית בתולדותיה. קיליאן אמבפה שוב כבש במבצע נהדר (19), ולר ז'רמה הוסיף (90)

קיליאן אמבפה חוגג עם שחקן מונאקו רדאמל פלקאו. רויטרס
זה ילד זה? אמבפה חוגג/רויטרס

חילופי שלטון בצרפת: מונאקו זכתה הערב (רביעי) באליפות השמינית בתולדותיה והראשונה מאז שנת 2000, ובכך קטעה את רצף ארבע האליפויות של פריס סן ז'רמן אחרי ניצחון 0:2 על סנט אטיין. כבר בסוף השבוע הקבוצה מהנסיכות הבטיחה מעשית את האליפות, אולם הערב זה כבר הפך לרשמי וסופי, כשנותר מחזור אחד בלבד עד תום העונה והפער בינה לבין סן ז'רמן עומד על שש נקודות.

באופן סמלי למדי, מי שהתכבד לכבוש את שער האליפות היה ילד הפלא קיליאן אמבפה, עם מבצע יחיד נהדר בדקה ה-19, במהלכו עבר את השבוע באלגנטיות וגלגל פנימה. בכך הגיע אמבפה ל-15 שערי ליגה העונה, ובגיל 18 ו-147 ימים הפך לשחקן הצעיר ביותר במילניום הנוכחי שמגיע למספר כזה בחמש הליגות הבכירות. הוא גם יותר שערי ליגה מניימאר (139, קרים בנזמה (9), פאולו דיבאלה (9), גארת' בייל (7) ותומאס מולר (5). בסך הכל, ב-13 המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב מונאקו בליגה הצרפתית, כבש אמבפה 13 שערים ובישל חמישה.

מונאקו היתה זקוקה לתיקו ומעלה כדי לזכות רשמית באליפות, לכן החגיגות באצטדיון לואי השני החלו כבר במהלך המחצית השנייה, כשהיה ברור שסנט אטיין, שנותרה במקום השמיני, לא תחזור מזה. סמוך לסיום לאונרדו ז'ארדים הוציא את כוכבי העונה קיליאן אמבפה ורדאמל פלקאו, שקיבלו תשואות רמות מהקהל, עד שוולר ז'רמה הוסיף את השני עמוק בתוך תוספת הזמן. לחגיגות הרשמיות, אגב, יצטרף אורח מיוחד: הראפר פיפטי סנט, שהוזמן במיוחד כדי לחגוג עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully