וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס עונה לז'וזה מוריניו: "הוא מאסטר בלוחמה פסיכולוגית"

מאמן יונייטד התלונן על הלו"ז הצפוף לפני גמר הליגה האירופית וטען ש"לאייאקס יש 12 ימים להתכונן", בוס השיב: "יש לו רוטציה ארוכה כמו שלי בחיים לא תהיה, איך אפשר לומר שהשחקנים שלו לא נחים?"

פטר בוס מאמן אייאקס. AP
הלוחמה הפסיכולוגית החלה. בוס/AP

עוד בדיוק שבוע אייאקס ומנצ'סטר יונייטד ייפגשו בגמר הליגה האירופית, והעקיצות ההדדיות כבר החלו. אמש (שלישי) התלונן ז'וזה מוריניו בפני כלי התקשורת באנגליה על לוח הזמנים הצפוף של קבוצתו, וסיפר שהוא מודאג מהגמר הגדול "בגלל שלאייאקס יהיו 12 ימי מנוחה, בעוד אנחנו נגיע למשחק סחוטים". מוריניו אמר ש"אייאקס מרוכזת ואך ורק בגמר עכשיו, העונה בליגה ההולנדית כבר הסתיימה, וזה נותן להם אפשרות להתכונן הרבה יותר טוב והרבה יותר נכון למפגש מולנו".

פטר בוס, שאת יכולותיו הוורבליות כבר ראינו בתקופה בה אימן את מכבי תל אביב, סיפק תשובה מוחצת. "מוריניו הוא מאסטר בלוחמה פסיכולוגית, אבל זה לא יעזור לו", ירה מאמן אייאקס. "אם מסתכלים על ההרכבים של יונייטד לאורך העונה, מגלים שהיו לה פחות או יותר שתי קבוצות - אחת לליגה, ואחת לאירופה. עומד לרשותו סגל ארוך במיוחד. זה אומר שלשחקנים שלו יש זמן להתאושש בין משחק למשחק, שהם מקבלים מספיק מנוחה. הרוטציה שלו פשוט עמוקה כמו ששלי בחיים לא תהיה".

בוס הוסיף לקראת המשחק ש"אם אומר שמבחינתו זה עוד משחק רגיל, יצחקו לי בפרצוף, כי אף אחד לא חושב שזה באמת ככה. אבל הילדים האלה שמשחקים אצלי לא מפחדים מכלום, לא משנה כמה הם צעירים. תראו מה עם עשו מול שאלקה ברבע הגמר, תראו איך הם שיחקו מול פיינורד בליגה. הם צברו לא מעט ניסיון בעונה הזאת, אני מקווה שהם יביאו אותו לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully