וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת המועמדים ליונייטד: אובלק, גריזמן, לוקאקו ובקאיוקו בפנים

בדיילי מייל התפרסמו התכניות של ז'וזה מוריניו לקיץ: הפורטוגלי מעוניין לצרף את מייקל קין ב-25 מיליון ליש"ט, אובלק עשוי להגיע אם דה חאה יעזוב. גריזמן נשאר מטרה נחשקת

שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק. רויטרס
אובלק בדרך ליונייטד?/רויטרס

אחרי שבקיץ שעבר צירפה ארבעה שחקנים - פול פוגבה, זלאטן איברהימוביץ' ואריק באיי - מתחילה מנצ'סטר יונייטד לתכנן כבר את הקיץ הקרוב. השדים האדומים עדיין יכולים לזכות בליגה האירופית אם ינצחו את אייאקס בגמר, אבל בליגה האנגלית אין ספק שהעונה הזו הייתה כישלון והם צפויים לסיים אותה במקום השישי בלבד. היום (רביעי) מפרסם דיילי מייל את רשימת המועמדים להצטרף ליונייטד בקיץ.

הבלם מייקל קין בן ה-24, שהיה שייך למנצ'סטר יונייטד עד 2015, עשוי להצטרף תמורת 25 מיליון ליש"ט מברנלי. קין עזב את אולד טראפורד תמורת שני מיליון ליש"ט רק לפני שנתיים. השדים האדומים מכינים חלופה למקרה שדויד דה חאה אכן יעזוב לריאל מדריד, שמעוניינת בו, וסימנו כבר את שוער אתלטיקו מדריד הנוכחי, יאן אובלק כמחליף פוטנציאלי. עם זאת, סעיף השחרור של השוער הסלובני מאתלטיקו עומד על 85 מיליון ליש"ט, אבל זה לא סכום שהרתיע את יונייטד בעבר.

אנטואן גריזמן, שמחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד כבר זמן רב, נשאר המטרה המרכזית של ז'וזה מוריניו לחלק הקדמי. שחקן נוסף שמועמד לחזק את ההתקפה של המאמן הפורטוגלי הוא רומלו לוקאקו מאברטון. מוריניו חושק גם בחאמס רודריגס, אבל ייתכן שמוריניו יפנה לחיזוק במקומות אחרים בהתקפה. עמדה נוספת שהמאמן הפורטוגלי רוצה להתחזק בה היא בקישור המרכזי כשאחד השמות הרציניים יותר שעלו הוא של טיימואה בקאיוקו ממונאקו. שמות נוספות שעלו בהקשר של יונייטד הם בלס מטוידי מפריס סן ז'רמן, קייל ווקר ואריק דייר מטוטנהאם.

ההרכב הרצוי מבחינת מוריניו: יאן אובלק (שוער), אנטוניו ולנסיה (מגן ימני), אריק באיי (בלם), מייקל קין (בלם), מרקוס רוחו (מגן שמאלי), טיימואה בקאיוקו (קשר אחורי), אנדר הררה (קשר אחורי), פול פוגבה (קשר), הנריך מחיטריאן ומרקוס רשפורד (קשרים התקפיים), אנטואן גריזמן (חלוץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully