וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי אליקים הודיע על פרישה מכדורגל, סתיו שחם: "בטוח שהוא יכבוש את העולם"

17.5.2017 / 17:41

המגן השמאלי בן ה-30 תולה את הנעליים, בעלי הפועל כפר סבא נפרד: "סמי הודיע לי בעצב שהוא החליט לפרוש ולפנות לאתגר עסקי חדש בפורטוגל. פועלו ותרומתו חקוקה בדברי הימים של המועדון"

המגן השמאלי, סמי אליקים, הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 30, אחרי עשור בכדורגל הישראלי. אליקים, שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה בוגרת ב-2007 במשחק של הפועל כפר סבא מול מכבי פתח תקוה, שיחק בעבר גם בבית"ר שמשון תל אביב, הפועל ניר רמת השרון, הפועל רעננה וכן בבירליקפור מהליגה השנייה בטורקיה.

"סמי היה אחד השחקנים הראשונים שהתייצב במשרדי ביולי 2013 לאחר שרכשתי את המועדון, על מנת לחתום בהפועל כפר סבא בליגה א' צפון", כתב סתיו שחם בהודעת הפרידה שלו מהשחקן בפייסבוק. "לא עניין אותו שזו ליגה א' צפון - עניין אותו אך ורק לחזור הביתה להפועל כפר סבא. מאז, בכל סיום עונה, עם סיום המשחק האחרון, סמי היה ניגש אליי, קובע איתי למחרת בבוקר, ומתייצב במשרדי עם רובי על מנת לחתום על החוזה לעונה הבאה. מידי עונה רצה בדיחה בקרב השחקנים שלנו, שאין מה לשבת עם סתיו ועם רובי על חוזה לעונה הבאה לפני שסמי חותם".

שחם הוסיף: "ביום שבת, לאחר סיום המשחק, סמי ניגש אליי כמידי עונה אך הפעם שלא על מנת לקבוע איתי למחרת בבוקר לחתום שוב על חוזה חדש, אלא להודיע לי בעצב שהוא החליט לפרוש ולפנות לאתגר עסקי חדש שלו בפורטוגל. קיבלתי את הודעתו בלב דואב אבל בשמחה על כך שהוא כבר בדרכו קדימה לאתגר החדש שלו. סמי,
פועלך ותרומתך להפועל כפר סבא חקוקה בדברי הימים של המועדון הזה. עלה והצלח בדרכך החדשה, אני סמוך ובטוח שתצליח ושתכבוש גם את העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully