וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סזאר טוען: "הפועל חיפה ניסתה לשנות את האופציה. סירבתי"

17.5.2017 / 7:06

אחרי הודעת המועדון על שחרורו, הקשר הברזילאי טוען: "רצו לממש את האופציה עם שכר אחר". כץ: "ההחלטה היא מקצועית. אני רציתי אותו, קלינגר לא". מסתמן: האופציה על אדילסון באהיה תמומש

שחקן הפועל חיפה ז'וליו סזאר, שחקן עירוני קרית שמונה דידייה ברוסו. אדריאן הרבשטיין
מלחמת גרסאות. ז'וליו סזאר/אדריאן הרבשטיין

"היה לי הסכם עם הפועל חיפה. לפי ההסכם הייתה למועדון אופציה לעונה הבאה. הם הודיעו שהאופציה מומשה, אבל ביקשו לשנות את תנאי ההסכם והציעו לי שכר אחר, נמוך יותר. הודעתי להם שאני מסרב. לא הייתי מוכן להתנהלות הזאת". כך אמר קשר הפועל חיפה ז'וליו סזאר לאחר שבמועדון הודיעו אתמול רשמית כי הוא משוחרר מהקבוצה.

כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי במועדון החליטו לשחרר את סזאר מהקבוצה, אולם מאז ועד אתמול הקשר עצמו חיכה להודעה רשמית והיה בטוח שיישאר בקבוצה. על פי שיחות עם חבריו, סזאר סיפר כי תחילה הוא קיבל את ההודעה על מימוש האופציה ורק לאחר מכן את ההודעה על הכוונה לקצץ בשכרו. לוואלה! ספורט נודע כי על פי ההסכם לעונה החולפת, סזאר הרוויח כ-7,000 דולר נטו לחודש, לא כולל מענקים שונים, שיחד איתם הסתכם שכרו בכ-100 אלף דולר לשנה. העונה הובטח לו שכר "פיקס" של 13 אלף דולר נטו לחודש. יואב כץ הגיב ואמר: "ההחלטה לשחרר את ז'וליו היא מקצועית. אני רציתי אותו בקבוצה, אבל קלינגר לא רצה".

כעת אמורים במועדון להודיע לאדילסון באהיה האם ימשיך בקבוצה. על פי ההסכם, הפועל חיפה מחוייבת להודיע לברזילאי עד ה-15 ביוני האם הוא ממשיך, אך נראה כי ההודעה תגיע עוד קודם. כץ רוצה את השחקן וקלינגר מתלבט, אם כי במועדון מעריכים שמי שאמור להתמנות בקרוב למאמן הקבוצה יחליט להשאירו.

בינתיים, בסביבתו של אלי אלבז טוענים כי ההצעה שקיבל מהפועל חיפה עומדת על 16 אלף שקל נטו לחודש, ולא 100 אלף דולר, כפי שבמועדון טוענים. שם שוקלים ללכת לוועדה למעמד השחקן עם קבוצה אחרת, אולם בהפועל חיפה טוענים כי הוא יחתום לשלוש עונות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully