וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו סבאלטה נפרד ממנצ'סטר סיטי: "אוהב את המועדון הזה כל כך"

אחרי תשע שנים אצל התכולים, המגן נפרד לאחר ה-1:3 מול ווסט ברומיץ', שקירב את קבוצתו לאלופות: "הרגע הגדול שלי היה הניצחון על יונייטד בגביע ב-2011". בארסנל משלימים עם החמצת הטופ 4?

פאבלו סבאלטה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סבאלטה זוכה להרבה אהבה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי ניצחה אמש (שלישי) 1:3 את ווסט ברומיץ' בבית במשחק השלמה מהמחזור ה-34 בפרמיירליג. פאבלו סבאלטה נכנס כמחליף בדקה ה-62 ורשם את ההופעה האחרונה שלו אצל התכולים אחרי תשע שנים. האוהדים הכינו שלטים מיוחדים לארגנטינאי, שאף ענד את סרט הקפטן אחרי שווינסנט קומפני ירד אל הספסל. בסיום המשחק עלה סבאלטה בחזרה אל כר הדשא ונשא נאום נרגש לאוהדים, שחיכו לו שם כדי להיפרד ממנו.

עוד בנושא:
מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ווסט ברומיץ'
אלכסיס סאנצ'ס הוביל את ארסנל ל-0:2 מול סנדרלנד

"כשחקן כדורגל וכאוהד כדורגל, זה היה חלום בשבילי להגיע לפרמיירליג", אמר הארגנטינאי, "אמרתי לחברה שלי אז, אשתי היום, שתיתן לי ללכת למנצ'סטר, אני אהנה מזה וזה יהיה רק לשלוש או ארבע שנים, אז אני צריך להגיד שאני מצטער, זה היה תשע שנים. הרגעים האהובים עליי היו כשניצחנו את מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע בוומבלי (2011) והאליפות הראשונה בה זכינו עם השער של סרחיו אגוארו. האוהדים כל כך חיכו לזה ועשינו את זה בדרך של סיטי. אני אוהב את המועדון, את האוהדים, את ההנהלה ואת כולם במועדון. אלה היו תשע שנים מדהימות, זה הרגע הנכון מבחינתי להמשיך הלאה, אבל אני אוהב את המועדון הזה כל כך".

פפ גווארדיולה פרגן לשחקן ואמר: "זה היה יום מושלם בשביל 'סבא', ההופעה שלו וזה שהשגנו שלוש נקודות, אנחנו מאוד מאוד מאושרים בשבילו. כל הקהל כאן באצטדיון נשאר בשביל אגדה". על המשחק עצמו אמר הקטלאני: "סרחיו היה איש המפתח, הוא לא כבש, אבל מסר כמה מסירות חשובות. הוא שיחק... וואו".

ארסנל נהנתה מצמד של אלכסיס סאנצ'ס הבלתי נלאה וניצחה 0:2 את סנדרלנד החלשה. למרות זאת, רוב הסיכויים שהקבוצה של ארסן ונגר לא תשיג את אחד מארבעת המקומות הראשונים ולא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. היציעים באצטדיון האמירויות היו די דלילים באופן חריג.

"היו לנו הרבה בעיטות לשער, אבל היינו צריכים להיות סבלניים", אמר ונגר בסיום, "היינו מתוסכלים במחצית כי לא הובלנו. בעונה שעברה היו לנו 71 נקודות וסיימנו במקום השני. העונה יש לנו 72 נקודות ואנחנו רוצים להגיע ל-75. לאחר מכן נתמודד עם מה שיקרה. הצלחנו להיכנס לרביעייה הראשונה במשחק האחרון כבר הרבה פעמים בעבר. סנדרלנד היום נלחמה ואתה רוצה שזה מה שיקרה בפרמיירליג, זה מה שאתה רוצה מכל קבוצה. הייתה לנו תקופה קשה אחרי המשחק מול באיירן כי היה קשה להתאושש מזה. מצד שני, זה היה מבחן מנטאלי טוב והגבנו בצורה חזקה". כשנשאל לגבי עתידו אמר הצרפתי: "כרגע אני רק רוצה לשמור על ריכוז. יש לנו משחק גדול מאוד ביום ראשון ואחר כך את גמר הגביע".

שקודראן מוסטפי הוסיף: "ידענו שנצטרך לנצח, הגענו אל המשחק בכושר טוב ואחרי ריצה טובה ורצינו לשמור על זה. לא היה קל. היו לנו הרבה מצבים ועשינו את זה קשה יותר ממה שזה היה. היינו זקוקים לריכוז". על המושבים הריקים הרבים באמירויות אמר הבלם: "ברגע שאתה יוצא אל המגרש, לא משנה כמה מושבים ריקים יש באצטדיון. אלה היו שלוש נקודות חשובות וזה מה שהיה חשוב. אנחנו יודעים שהכול יכול לקרות ונמשיך לשחק עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
שוב סידר לארסנל שלוש נקודות. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully