וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר מול מכבי תל אביב

הקבוצה של סער פרנקל רחוקה 60 דקות מאליפות, אחרי 25:30 מרשים על האלופה המכהנת. יוליאן סטארט ואלעד שיקלושי בלטו. ג'וקיץ' עצבני: "אנחנו משחקים כאילו אנחנו בשוק"

שוער מכבי ראשון לציון יוליאן סטראט. יועד כהן, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
זה קרוב מתמיד. סטארט/מערכת וואלה! NEWS, יועד כהן, איגוד הכדוריד

60 דקות מאליפות. מכבי ראשון לציון עלתה הערב (שלישי) ליתרון 0:2 בסדרת גמר הפליאוף, עם ניצחון מרשים 25:30 על מחזיקת גביע המדינה מכבי תל אביב בבית מכבי.

הצגת שוערות גדולה הלילה של יוליאן סטראט (6 עצירות מ-13 ניסיונות – 49%) ושל אלדר שיקלושי (11 עצירות מ-29 – 37%), לצד יכולת מצוינת של הקפטן הבלתי נגמר יואב נאמן (5 שערים), עמית סטלמן ועומר גרא (8 ו-6 בהתאמה) קירבו את קבוצתו של סער פרנקל לזכייה בתואר האליפות, כשהמשחק השלישי ייערך ביום שישי באולם של האלופה המכהנת. אם מכבי תל אביב תסיים בתיקו או תשיג ניצחון ביום שישי הסדרה תיגרר למשחק רביעי שייערך ביום שלישי הבא בבית מכבי.

סער פרנקל סיכם: "לא אוהב את המילה מושלם, תמיד אפשר יותר. זה כיף גדול, אבל כמה קרוב ככה רחוק, זו סדרה ארוכה. אבל אנחנו מציגים כדוריד טוב ואני שמח על איך שאנחנו נראים. אנחנו צריכים להוריד את עצמנו לקרקע, מחר יום חדש".

מאמן מכבי תל אביב, דראגן ג'וקיץ': "אנחנו משחקים כאילו אנחנו בשוק. הם היו יותר טובים מאיתנו בכל אלמנט של כדוריד. עשינו יותר מדי שגיאות, לא כבשנו בהרבה מצבים שזרקנו. אני לא יכול להגיד שלא היינו במשחק, הגענו למצבים, אבל בלי הגנה וחוסר מזל בהתקפה אז אי אפשר להשיג ככה כלום. זה המאני טיים, זה הרגיש כאילו אחרי הגביע ואחרי חצי גמר הפלייאוף כאילו הכל נגמר, אבל עכשיו אנחנו צריכים לייצב את עצמנו בשביל לחזור בסדרה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully