וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "אנחנו לא מרגישים כמו אלופים, לא נירגע עד הסיום"

ריאל מדריד תפגוש את סלטה ויגו למשחק השלמה (ד', 22:00, ערוץ 50) שעשוי לקרב אותה מאוד לתואר, המאמן מתעקש: "עדיין לא זכינו בכלום, יהיה קשה". הכוכבים שנחו מול סביליה אמורים לפתוח

one

משחק ההשלמה של ריאל מדריד מהמחזור ה-21 ייערך מחר (רביעי, 22:00, ערוץ 50), כשהבלאנקוס יתארחו אצל סלטה ויגו במטרה לפתוח פער של שלוש נקודות מברצלונה ולעשות צעד גדול אל עבר האליפות, מחזור אחד לפני סיום העונה. ערב המחזור מובילה ברצלונה בזכות הפרש שערים, אולם נקודה תעביר את גורל האליפות לידיים של זינדין זידאן, שיפגוש במחזור הנעילה את מלאגה בחוץ, בעוד הקטלאנים יארחו את אייבר.

על הנייר, זידאן ושחקניו לא אמורים להיתקל בקשיים מחר, במשחק שאמור היה להתקיים ב-5 בפברואר אך נדחה בשל סופות. להוציא את ההפסד לאתלטיקו מדריד בגומלין חצי גמר ליגת האלופות, הבלאנקוס ניצחו את חמשת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, והרביעייה מול סביליה הוכיחה פעם שזו, ככל הנראה, העונה של הלבנים. דברים דומים קשה להגיד על היריבה, שרשמה שישה הפסדים בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ולא ניצחה כבר חודש ימים.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא מוריד את הרגל מהגז. זידאן/רויטרס

זידאן יחסר גם מחר את גארת' בייל ודני קרבחאל הפצועים כמו גם את נאצ'ו המוצהב, בעוד חאמס רודריגס שלא התאמן היום אמור להיות כשיר, אך להתחיל פעם נוספת על הספסל. קארים בנזמה, קאסמירו, איסקו, מארסלו ולוקה מודריץ' שקיבלו מנוחה מול סביליה אמורים לשוב להרכב.

"אנחנו לא מרגישים כמו אלופים", התעקש המאמן הצרפתי. "אף אחד לא חושב ככה בחדר ההלבשה, אנחנו חושבים רק על המשחק מחר. נמשך עם הגישה הזאת עד הדקה האחרונה של המשחק האחרון, לא זכינו עדיין בכלום ולא נירגע. סלטה ויגו קבוצה טובה, אני בטוח שהם יעשו הכל כדי לנצח. יהיה משחק קשה".

על האפשרות שגארת' בייל יחלים עד גמר ליגת האלופות מול יובנטוס, ב-3 ביוני, אמר זיזו: "הוא הרבה יותר טוב כרגע, הוא חיובי ושמח, אבל זה לא הזמן לדבר על זה". זידאן אף התייחס לשמועות שקושרות את חאמס רודריגס למנצ'סטר יונייטד והתעקש: "חאמס איתנו, אין שאלה לגבי עתידו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully