וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: מריה שראפובה לא קיבלה כרטיס חופשי לרולאן גארוס

איגוד הטניס הצרפתי הודיע על רשימת מקבלי הכרטיסים החופשיים והרוסייה לא שם. שראפובה אף הודחה מטורניר רומא, וכעת גם ווימבלדון בסכנה. גם מארי הודח מוקדם מהטורניר בבירת איטליה

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
בשורה קשה. שראפובה/רויטרס

בשורות רעות מאוד למריה שראפובה. הטניסאית הרוסייה, שחזרה בחודש שעבר לאחר השעייה ממושכת, התבשרה היום (שלישי) שלא תקבל כרטיס חופשי לרולאן גארוס ואפילו לא למוקדמות הטורניר. המשמעות הישירה היא ששראפובה לא תשחק השנה בגרנד סלאם השני של השנה מכיוון שכרגע היא מדורגת במקום ה-211 בעולם בלבד.

נשיא איגוד הטניס הצרפתי ברנר ג'יודיצ'לי הסביר את ההחלטה ואמר: "נכון שהוחלט לקצר את ההשעיה שלה ל-15 חודשים, אבל היא עדיין תחת עונש. יכול להיות כרטיס חופשי לטורניר למי שחוזר מפציעה, לא יכול להיות כרטיס חופשי למי שחוזר אחרי השעיה בשל שימוש בחומרים אסורים. אני מודע לכך שהאוהדים, הספונסרים ורשתות הטלוויזיה יהיו מאוכזבות מההחלטה". אגב, שראפובה מדורגת כרגע שנייה בסוכנויות ההימורים לזכות בטורניר, מה שכבר לא יקרה.

אם הצרות מחוץ למשטח לא הספיקו, הרי ששראפובה הודחה הערב בסיבוב השני של טורניר רומא, לאחר שנכנעה מיריאנה לוצ'יץ' ברוני 6:4, 3:6, 1:2. במהלך המערכה השלישית נאלצה הרוסייה לפרוש בשל פציעה ברגל. משמעות ההפסד: שראפובה, שהיתה צריכה להגיע לחצי הגמר כדי להיכנס להגרלה הראשית של ווימבלדון, תזדקק לכרטיס חופשי אם תרצה להשתתף בטורניר הדשא היוקרתי באול אינגלנד.

לוח יחסי ההימורים לרולאן גארוס 2017. טוויטר, צילום מסך
לוח יחסי ההימורים על הזוכה ברולאן גארוס לפני ההודעה/צילום מסך, טוויטר

טורניר רומא אצל הגברים והנשים, שהוא גם הטורניר האחרון ברמה הגבוהה ביותר שנערך לפני הרולאן גארוס, נמשך היום (שלישי) עם כניסה של המדורגים הבכירים.

אנדי מארי המשיך בתקופה הלא טובה שלו. הבריטי, המדורג ראשון בעולם, הודח כבר במשחק הראשון שלו, בסיבוב השני. מארי נכנע ליקיר הקהל המקומי פאביו פוניני (29) אחרי הפסד 6:2, 6:4 בשעה ועוד 33 דקות. האיטלקי בן ה-29 רשם את הניצחון השלישי בשישה משחקים מול הבריטי, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-30. מארי יגיע לרולאן גארוס במומנטום רע מאוד.

המדורג שני בעולם נובאק דג'וקוביץ', שהודח ממדריד בחצי הגמר על ידי רפאל נדאל בשבת האחרונה, הצליח לעבור את אליאז בדנה (55), שעשה את הדרך מהמוקדמות. הסרבי ניצח 6:7 (2), 2:6 ועשה את דרכו אל הסיבוב השני.

מי שנאלץ לעבוד קשה מאוד היה סשה זברב. הגרמני בן ה-20, שמדורג 17 בעולם והגיע לרבע הגמר במדריד בשבוע שעבר, ניצח 4:6, 6:4, 4:6 את קווין אנדרסון הוותיק שעשה את הדרך מהמוקדמות ומדורג 63 בעולם. זברב עלה לסיבוב השני. גרמני נוסף שחייך היום חיוך רחב היה טומי האס. הטניסאי בן ה-39, שיפרוש סופית בסוף השנה, ניצח 0:6, 6:4, 6:7 (1) את ארנסטו אסקובדו האמריקאי, שצעיר ממנו ב-19 שנה. תומאש ברדיך (13) עלה לסיבוב השלישי עם 3:6, 4:6 מול קרלוס ברלוק (68).

פאבלו קואבס, המדורג 23 בעולם ואחד משחקני החימר הטובים בעולם שהגיע עד לחצי הגמר במדריד, עלה לסיבוב השני עם 4:6, 6:7 (2) מול אדריאן מנארינו הצרפתי. דויד פרר הספרדי, המדורג 30, ניצח 6:4, 3:6, 1:6 את בן ארצו פליסיאנו לופס ורשם את הניצחון ה-700 בקריירה שלו. הוא הצטרף לרשימה מפוארת של שחקנים שעשו את זה בעידן הפתוח: ג'ימי קונורס, רוג'ר פדרר, איבן לנדל, גיז'רמו ויאס, ג'ון מקנרו, אנדרה אגאסי, רפאל נדאל, סטפן אדברג, אילייה נסטאסייה, נובאק דג'וקוביץ', פיט סמפראס ובוריס בקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
הדברים לא מתחברים לו לאחרונה. מארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully