וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו עבר בהצלחה את הניתוח ברצועה הצולבת ויחל בתהליך השיקום

16.5.2017 / 19:14

קשרה של הפועל באר שבע, שכבר חווה תהליך שיקום דומה במכבי תל אביב, כתב ברשתות החברתיות: "ניצחתי, הדרך חזרה למגרשים מתחילה עכשיו". בוזגלו ייפגש בקרוב עם אלונה ברקת שתציע לו חוזה לעונה אחת

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
צפוי לחזור למגרשים בעוד כחצי שנה. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

קשרה של הפועל באר שבע, מאור בוזגלו עבר היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים את הניתוח ברצועה הצולבת כאשר הרופאים הגדירו את הניתוח כ'עבר בהצלחה'. כעת השחקן ינוח ובשבועות הקרובים יחל בתוכנית שיקום מיוחדת כשלפי ההערכות הוא צפוי לחזור לפעילות מלאה בעוד כחצי שנה. בוזגלו, כך העידו גורמים המקורבים אליו, יודע מה המשמעות המנטלית של שיקום ארוך שכזה שכן כבר עבר שיקום דומה כששיחק במכבי תל אביב וקרע רצועה צולבת. הערב, לאחר הניתוח, כבר העלה בוזגלו לרשתות החברתיות תמונה בו רגלו חבושה לאחר הניתוח וכתב "אני ניצחתי❗️ #טייק 1 : אז זהו, אני אחרי והדרך חזרה למגרשים מתחילה מרגע זה ממש. תודה לכולם על התמיכה".

בוזגלו כידוע לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך בתקופה הקרובה ייפגש עם אלונה ברקת שתציע לו חוזה רשמי לעונה אחת. בסביבתו של השחקן יש הטוענים שהאופציה הכי טובה עבורו תהיה להמתין לחזרה, ולהגיע בסביבות חודש נובמבר כשחקן חופשי. בכל מקרה, השחקן צפוי לקבל החלטה סופית רק לאחר שיישב עם ברקת.

עוד בנושא:

הפשרה ביחסים בין בוזגלו להפועל באר שבע: יסכם על חוזה חדש?
טראש טוק: מאור בוזגלו מציע לעשות קעקוע של אלונה ברקת

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו במאור בוזגלו מתארח ב"היום בלילה עם גורי אלפי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully