וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד רכשה את חמזה מוואסי בן ה-16 תמורת 200 אלף שקל

16.5.2017 / 18:43

הקבוצה מעיר הנמל חושבת לטווח ארוך: אשדוד רכשה לראשונה בתולדותיה שחקן בן 16 ותעביר את הסכום האמור למכבי עמק חפר, שם כבש החלוץ 40 שערים בליגה לנערים העונה ו-60 בזו שקדמה לה

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
מחשבה לטווח ארוך. בן שמעון/יוסי ציפקיס

מ.ס. אשדוד סיכמה היום (שלישי) על צירופו של חלוץ נבחרת הנערים ומכבי עמק חפר חמזה מוואסי. זו הפעם הראשונה שאשדוד רוכשת שחקן בן 16. מיכאל אוחנה, שהובא לקבוצה בגיל דומה, הגיע בסופו של דבר ללא תמורה ממכבי תל אביב.

עוד בנושא:
אשדוד רוצה להחזיר את מאוריסיו, דן ביטון צפוי להמשיך

אשדוד תשלם למכבי עמק חפר קרוב ל-200 אלף שקל תמורת מוואסי ולמועדון יוותרו אחוזים שימומשו במידה שאשדוד תמכור בעתיד את מוואסי. החלוץ כבש העונה 40 שערים בליגה לנערים ובעונה שעברה הרשית 60 פעמים. מוואסי יעבור להתגורר באקדמיה של אשדוד ויעבור ללמוד בתיכון בעיר. השחקן ומשפחתו העדיפו את ההצעה של אשדוד בגלל הרקורד המוכח של הקבוצה במתן אשראי לשחקנים צעירים ובהוצאת שחקנים לאירופה ולקבוצות גדולות בארץ.

אתמול, החתימה אשדוד את שחקן הבית הצעיר זוהר אביסרור על חוזה חדש לחמש שנים. אביסרור המשחק הקשר הוא מהטובים בקבוצת הנוער ומשתייך לנבחרת הנוער. אדיר טובול, שהחליט לפרוש יקבל הצעה לשמש בתפקיד במועדון ואולי אף כעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully