וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אריק ינקו חתם לשלוש עונות

האדומים הודיעו על החתמה ראשונה מאז ירידת הליגה. השוער בן ה-26, שעל העניין בו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, שב למועדון: "נעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי". ניסנוב: "שוער מוכשר ואדום בנשמה". מנחם קורצקי סיים את תפקידו

צילום מסך

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שלישי) על החתמה ראשונה מאז ירידת הליגה, כשצירפה את אריק ינקו לשלוש השנים הקרובות. הבעלים שרון ניסנוב אמר לאחר החתימה: "אריק הוא שוער מוכשר ואדום בנשמה. אני בטוח שהוא יעזור לנו לעמוד במשימה ולשוב לליגת העל בתום העונה הקרובה".

ינקו (26), שגדל במחלקת הנוער של המועדון ורשם שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת, אמר: "אני נרגש לחזור למועדון נעורי. נעשה הכל בשביל להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי בליגת העל. כבר מצפה לפגוש שוב את הקהל האדום". את המועדון האדום עזב ב-2013 להכח עמידר רמת גן. החל מ-2013 שיחק השוער בהפועל רעננה.

מוקדם יותר היום, המאמן מנחם קורצקי סיים את דרכו בהפועל תל אביב. שלושה ימים אחרי ירידתה של הקבוצה לליגה הלאומית, הודיע הבוקר (שלישי) הבעלים שרון ניסנוב: "אנו מודים למנחם על התקופה במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך. בתוך שבוע ימונה מאמן חדש להפועל תל אביב".

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אריק ינקו להפועל תל אביב
הפועל תל אביב: שלושה שחקנים נחקרו במשטרה

אריק ינקו שוער הפועל תל אביב (אמצע). הפועל תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. ינקו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully