וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דיא סבע יישאר בעונה הבאה, מחירו ייקבע בבוררות

16.5.2017 / 12:44

העולה לליגת העל סיכמה עם טוברוק כי הקשר ימשיך במועדון בעונה הבאה, אך הצדדים לא הגיעו להבנות על מחירו וימתינו להחלטת הבורר. שלושת הזרים צפויים להישאר, גיגי וינקו על הכוונת

מגד גוזני

בווידאו: חגיגות העלייה של מכבי נתניה לליגת העל

בעלי מכבי נתניה אייל סגל והבעלים של בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' סיכמו באופן עקרוני שדיא סבע ישחק בשורות מכבי נתניה בעונה הבאה על פי החוזה שיש לו אך מאחר ששני הצדדים לא מגיעים להבנות על מחירו של הקשר, נעשתה פנייה לבורר שיחליט איזה סכום תשלם מכבי נתניה לבית"ר טוברוק. בטרם הפנייה לבורר ביקש איזיקוביץ' מיליון שקל תמורת סבע. סגל הסכים לשלם רק 200 אלף שקל. הסכום כאמור ייקבע על ידי בורר. איזיקוביץ' אמר בעניין: "דיא סבע ישחק במכבי נתניה על פי החלטה שקיבלתי מול מכבי נתניה. באשר למחיר, אנחנו ממתינים להחלטת הבורר".

במכבי נתניה מתכוונים להשאיר את שלושת הזרים שסייעו לקבוצה לעלות לליגת העל. מדובר בעלי מוחמד, דידייה קוגבניה וברנקו ורגוץ'. לגבי האחרון, למכבי נתניה יש אופציה להאריך את חוזהו ולמרות שהוא פצוע בשרירי הבטן, בקבוצה רוצים את הקרואטי גם הלאה לליגת העל אבל מעוניינים שהחוזה יהיה לעונה אחת ולא לשתיים כפי שמופיע באופציה.

בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מבוקש בשרון. בן תורג'מן/ברני ארדוב

באשר לעמדת השוער, על הכוונת נמצאים אריק ינקו וצחי גיגי וזאת אחרי שאוהד לויטה נשאר במכבי חיפה. בקבוצה מגלים גם עניין בצירופם של קובי מויאל ובן צעירי. צירופו של החלוץ שון וייסמן תלוי במכבי חיפה. בנתניה רוצים השאלה עם אופציית קנייה במחיר של כמה מאות אלפי שקלים בלבד. כמו כן, נתניה עוקבת גם אחרי בן תורג'מן מהפועל באר שבע ותנסה לצרפו אם הוא ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully