וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הכי נמוך: המספרים מראים שמכבי תל אביב הפכה לקבוצת תחתית

16.5.2017 / 12:30

הצהובים סיימו את הסיבוב השלישי עם שלושה ניצחונות ושמונה הפסדים - כמו הפועל תל אביב ומעל קרית גת בלבד. לראשונה אי פעם, הם עומדים על מאזן שלילי (34:33). מדוע כדאי להפועל חולון לבחור ביד אליהו, ולמה בני הרצליה יכולה לראות עצמה פייבוריטית?

one

העונה הסדירה בליגת העל הגיעה לקיצה, ועם העשן שמתפזר מתגלות כמה תופעות שטרם נראו בכדורסל הישראלי. חלק גדול מהן, איך לא, קשור לקבוצת מרכז הטבלה ושמה מכבי תל אביב.


* מכבי תל אביב מסיימת את העונה במקום הרביעי, וזהו הדירוג הנמוך ביותר בתולדותיה. רק פעם אחת, בעונת 1992/93, היא סיימה מחוץ לשתי הראשונות ודורגה שלישית. כעת נשבר השיא.

* לראשונה אי פעם, מכבי תל אביב נמצאת במאזן שלילי בשלב כל כך מתקדם של העונה. היא עומדת על 33 ניצחונות לעומת 34 הפסדים בכל המסגרות הרשמיות (יורוליג, ליגה וגביע המדינה).

* טבלת הסיבוב השלישי מעלה תמונה מדהימה: למכבי ולהפועל תל אביב מאזן 8:3, והן מדורגות רק ניצחון אחד מעל נועלת הליגה, מכבי קרית גת (9:2). כלומר, אם העונה הייתה נפתחת במחזור ה-22, הצהובים והאדומים היו נאבקים נגד הירידה. לקרוא ולא להאמין.

* הפועל אילת, שעמדה על מאזן 0:9 בסיבוב השלישי לפני שני ההפסדים האחרונים, סיימה אותו בראשות הטבלה, מה שכמעט הספיק לה גם כדי לזכות במקום הראשון בעונה כולה. רק שתי קבוצות נותרו במקומן מתחילת הסיבוב, ואלו הן שתי נועלות הטבלה - מכבי אשדוד וקרית גת.

עוד בנושא:

בגאצקיס פוטר ממכבי תל אביב. אריק שיבק מונה רשמית למחליפו
מאבק אוהדי מכבי תל אביב מחריף: דורשים את פיטורי וויצ'יץ' ואבי אבן
אמש: מכבי תל אביב הפסידה לאשדוד, תפגוש את הרצליה בפלייאוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* לראשונה אי פעם, ספרות כפולות בטור ההפסדים מספיקות כדי לזכות במקום הראשון בטבלה. הפועל חולון, אלופת הליגה הסדירה, נוצחה 11 פעמים ועמדה על 66 אחוזי הצלחה.

* חדשות טובות לחולון: רק פעם אחת בעבר סיימו הסגולים-צהובים בראשות הטבלה, בעונת 2007/08, ואז הם גם זכו באליפות.

* חדשות רעות לחולון: בחסות שיטת ההכרעה במשחק אחד, לראשות הטבלה אין חשיבות ממשית. שלוש מארבע האלופות האחרונות בישראל כלל לא סיימו במקום הראשון.

* פיינל פור בתל אביב? אם חולון תבחר, כצפוי, לקיים את קרבות ההכרעה על האליפות ביד אליהו, היא עשויה "לסדר" לעצמה משחק חוץ מול מכבי תל אביב בחצי הגמר. לא בטוח שזה כל כך נורא: לצהובים שבעה הפסדי בית העונה בליגה, כשמבין קבוצות הפלייאוף רק לעירוני נהריה ולמכבי חיפה מאזן גרוע יותר באולמן.

* ועכשיו, הרצליה? כדי להגיע לפיינל פור, תצטרך בני הרצליה להשלים שישה ניצחונות בעונה על מכבי תל אביב - דבר שמעולם לא קרה בעבר. הצהובים, מצידם, מעולם לא החמיצו הופעה בין ארבע הגדולות. האם זה השיא השלילי הבא שיישבר?

* ועכשיו, הרצליה! אלא שיש לה סיבות לאופטימיות: בשש משבע העונות האחרונות, הקבוצה שבמקום החמישי ניצחה בסדרת רבע הגמר את זו שסיימה רביעית.

* בני הרצליה וגלבוע/גליל רשמו סוויפ עונתי של 0:3 על מכבי תל אביב, ורק שלוש קבוצות לא הצליחו לנצח אותה: הפועל תל אביב, קרית גת ומכבי ראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי תל אביב ויקטור ראד גל מקל. ברני ארדוב
הכי משפיל שיש. מקל וראד מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully