וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הגישה הצעה רשמית לאלי אלבז, פיניירו צפוי לעזוב

16.5.2017 / 9:45

כץ הציע כ-100 אלף דולר בחוזה לשלוש שנים, החלוץ יוכל להשתחרר רק במסגרת הליך בוררות. הבלם יעזוב, נמשך המו"מ עם פלטהאוזן שחזר לארצו, אך במועדון כבר גיששו אצל שוערים ישראלים. האופציה על ז'וליו סזאר לא מומשה

אדילסון באהיה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הזר היחיד שיישאר? אדילסון באהיה/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה הגישה הצעה רשמית לחלוצה אלי אלבז, שהושאל עונה להפועל כפר סבא ולא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. אלבז, המיוצג על ידי גלעד קצב, אמור להשיב על ההצעה שכוללת חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-100 אלף דולר לעונה. אם אלבז ירצה לעזוב, הוא יצטרך למצוא קבוצה שתסכים לשלם את סכום הבוררות. על פי הערכה גסה, מדובר בסכום של כחצי מיליון שקל, אך ייתכן שהסכום ישתנה בהתאם לקריטריונים שונים. "אלי אלבז מאוד רצוי בהפועל חיפה. היו סיבות שמנעו מאיתנו להמשיך את ההתקשרות. כולם כאן מחכים שיחזור הביתה". אלבז כבש עשרה שערים העונה ועשוי להיות החיזוק הראשון בקיץ.

בנושא אחר: אחרי שנתיים מלאות במועדון, נראה כי הבלם הפורטוגלי ברונו פיניירו צפוי לעזוב. כץ מעריך מאוד את השחקן, אבל במועדון יש מי שסבור שאפשר להביא בלם ברמה גבוהה יותר. פיניירו מכיר היטב את הליגה הישראלית, משום ששיחק בעבר במכבי נתניה. בקיץ 2015 הוא הגיע מאפולון סמירני היוונית ומאז הוא נחשב לשחקן דומיננטי בקבוצה ובחדר ההלבשה שלה. למעשה, נראה כי כל הזרים של הפועל חיפה יעזבו בקיץ. השחקן היחיד שעשוי להישאר הוא אדילסון באהיה, שניר קלינגר מתלבט לגביו. אתמול לא נרשמה התקדמות עם פיט פלטהאוזן, שאם יעזוב במועדון ינסו להחתים שוער ישראלי. פלטהאוזן חזר להולנד ללא סיכום בין הצדדים. שוער רעננה, אריק ינקו, הוזכר כמועמד. אפשרות נוספת היא שניב אנטמן יחזור מהולנד ויתחרה עם רובי לבקוביץ' על אפודת השוער הראשון, כשגם ירדן קרישטול הוזכר בהקשר הזה. בשלב זה, מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע מסרבות להשאיל את צחי גיגי או דודו גורש.

במקביל, החלו מגעים עם לירן סרדל, חיים מגרלשווילי, ניסו קפילוטו וחנן ממן לגבי העונה הבאה. במועדון מאמינים שממן יישאר בסופו של דבר, למרות שלאחרונה גיששו מספר קבוצות, בניהן מכבי חיפה, לגביו. כץ רוצה להשאיר גם את אושרי רואש והישאם כיוואן, אך החלטה סופית בעניינם תתקבל בשלב מאוחר יותר. הפערים עם שלומי ארבייטמן גדולים, אך בשלב זה המגעים נמשכים.

ניר קלינגר הודיע לקשר הברזילאי ג'וליו סזאר כי הוא אינו נמצא בתכניות המקצועיות לעונה הבאה וכי הקבוצה לא תממש את האופציה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully