וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנאי של מסי להארכת חוזה בברצלונה: חמישה שחקנים בכירים חדשים

בספרד טוענים כי הפרעוש הציב לקבוצה רשימת תנאים ודורש מסע רכש מאסיבי בעמדות החלשות. קוטיניו וביירין מתקרבים, מרלון (שדחה את ריאל) עשוי להשתדרג, והאם ואלוורדה כבר סגר כמאמן?

one

סאגת הארכת חוזהו של לאו מסי הולכת ונמרחת, ובספרד כבר תוהים מה מוביל לעיכוב בהודעה הרשמית, על אף דיווחים על משא ומתן בשלבים מתקדמים. על פי העיתון "דיאריו גול", מה שגורם לעיכוב הוא רשימת הדרישות המקצועיות של מסי. לטענת היומון, הפרעוש סיכם את כל התנאים הכספיים. החוזה שייחתם יהיה לחמש עונות ובמסגרתו מסי יקבל שכר עונתי דמיוני המוערך בכ-30 מיליון יורו. הגורם המעכב, כאמור, הוא דרישות אחרות של מסי.

על פי הדיווח, מסי מאוכזב מאוד ממיעוט התארים של ברצלונה לאחרונה ולא יתפשר על חיזוק מאסיבי בעמדות ספציפיות מאוד. הוא יחתום רק לאחר שהקבוצה תחתים חמישה שחקני רכש "בעלי שיעור קומה": בלם בכיר, מגן ימני, קשר שיחליף את אנדרס אינייסטה, ושני קשרים התקפיים, אחד פותח ואחד לספסל.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
לא פראייר. מסי/רויטרס

אחד משחקני הרכש הללו עשוי להיות פיליפה קוטיניו מליברפול, שהוזכר לא אחת כמועמד להצטרף. הקשר הפנטסטי הוא חברו הקרוב של ניימאר, וגם הוא בעצמו הביע רצון עז להצטרף לקבוצה. בינתיים, אם להאמין לדבריו, הוא עדיין לא קיבל שום פנייה. "בארסה זה אחד המועדונים הגדולים בעולם, אבל עד היום לא קיבלתי מהם שום פנייה, לא דיברו איתי על כלום". קוטיניו הוסיף ש"משמח לדעת שמועדון גדול כמו ברצלונה רוצה אותך, אבל אני משתדל להתרכז בליברפול".

שחקן נוסף שעשוי להצטרף ולמלא את החלל בעמדת המגן הימני הוא מגן ארסנל הקטור ביירין, שגדל במחלקת הנוער של הקבוצה. באנגליה כבר דווח שביירין מחפש נכס לרכישה בעיר, מה שאולי מעיד על כך שהוא כבר סגור בקבוצה.

עוד בגזרת השחקנים: מרלון, שערך הופעת בכורה מוצלחת בליגה במחזור האחרון בעקבות שלל פציעות ומחלות בהגנה, מתכנן להישאר בקבוצה בעונה הבאה. בקטאלוניה מתחילים להתלהב מהברזילאי הצעיר, ובתקשורת המקומית התגאו כי ריאל מדריד ניסתה להחתימו ב-2016 ללא הצלחה. סוכנו אמר אמר ש"נדבר עם ברצלונה בקרוב, כי אנחנו שומעים שהם בונים עליו לטווח הארוך".

גם בכל הנוגע למאמן נותרו קצוות פתוחים. אמש דווח ב"אל מונדו" שמאמן בילבאו ארנסטו ואלוורדה סיכם את כל תנאיו, דבר שהוכחש על ידי המועדון. "זה לא נכון, עוד לא קיבלנו החלטה" אמר ג'וזפ מריה ברתומאו, "נמתין עד ה-29 במאי לפני שנחליט בעניין הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרקוס אלונסו צ'לסי מול הקטור ביירין ארסנל. רויטרס
חוזר למועדון נעוריו? ביירין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully