וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר במסר ללוזון: "נקווה שיהיה ספורטיבי גם מול מכבי פתח תקוה"

16.5.2017 / 7:20

בבירה חוששים כי יזדקקו לחסדי מכבי חיפה ומאמנה במאבק על המקום השלישי. איינבינדר: "היו קבוצות שאמרו לי לחתום מיד ולא לשחק העונה, אבל יש לי ערכים אחרים". וגם: אלבז ותורג'מן על הכוונת

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
תהיה לו השפעה על הכרטיס לאירופה? לוזון/שלומי גבאי

1. "מקווים שגיא לוזון יהיה ספורטיבי גם מול מכבי פתח תקוה"

שרון מימר עבר עם הפועל כפר סבא תקופה לא פשוטה בפתיחת העונה. ועדיין, אם היה נשאר שם לפחות היה מסיים את העונה עם פחות מתח, לכאן או לכאן. כעת, כשהוא בבית"ר ירושלים, המאמן יצטרך לחכות עד למחזור האחרון כדי לדעת אם הבטיח מקום באירופה או שיהיה נתון לחסדי מכבי תל אביב שתזכה בגביע. זאת בעקבות ה-1:1 אמש (שני) עם הפועל באר שבע, שהותיר את מכבי פתח תקוה במרחק שתי נקודות בלבד ממנה במאבק על המקום השלישי.

בית"ר תצא בשבת למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב בנתניה. תיקו יספיק, אך במקרה של הפסד היא תהיה זקוקה לאיבוד נקודות של מכבי פתח תקוה, שתשחק במקביל בחוץ מול מכבי חיפה. הפועל באר שבע וברק בכר הפגינו אמש ספורטיביות, כשהמאמן אומר כי "ידענו שהמשחק הזה קובע והכי חשוב להיות ספורטיביים ולתת את הכל". אבל בבית"ר לא הכי שקטים בנוגע לגיא לוזון בשבת, שיצטרך למנוע מהמשפחה את הכרטיס לאירופה. בבית"ר רמזו אתמול: "מכבי חיפה מועדון עם ערכים ואנחנו סומכים עליהם שייתנו הכל עד הסוף, אנחנו מקווים שגם גיא לוזון יהיה ספורטיבי עד הסוף, גם מול מכבי פתח תקוה".

עוד בנושא:

בית"ר ובאר שבע סיימו ב-1:1, ההכרעה על המקום השלישי נדחתה
חסוס רואדה עוזב את בית"ר, מימר: "צריך לכבד את ההחלטה שלו"
איינבינדר: "לא יודע אם אשאר". בכר על האפשרות לצרפו: "יכול להיות"

דן איינבינדר בטקס לכבוד שחקן בית"ר ירושלים לשער סרגי טרטיאק. מגד גוזני
בדרך החוצה? איינבינדר, משמאל, במשחק אמש/מגד גוזני

2. איינבינדר: "יש כמה 'חמודים' בקהל שלא מבינים את הסיטואציה שלי"

דן איינבינדר הגיע לעוד ראיון בו הוא עדיין לא יכול לומר הרבה על עתידו. "אותן שאלות יישאלו ואני אענה את אותו דבר", אמר קפטן בית"ר והתחיל במונולוג, כולל על כמה אוהדים שמעירים לו: "הלימון כל כך סחוט שאני לא יודע כמה עוד אפשר לסחוט. יכול להיות שלחלק מהאוהדים יש קצת מתח, אבל אני נותן הכל על המגרש כדי לתת ולהחזיר. יש כמה 'חמודים' שלא כל כך מבינים את הסיטואציה שלי, יש כאלה שמעריכים ויש כאלה שמתבלבלים, אבל זה בסדר".

הקשר הוסיף: "אני שמח שהחצי השני של העונה שלי טוב יותר מהראשון, אני עם חמישה שערים וחמישה בישולים, משחק כל משחק 90 דקות. מה שמחוץ לכדורגל משפיע, זה לא תלוי בי אבל אני מתמודד, בחודשיים האחרונים עשיתי את זה בצורה מצויינת. יש לנו עוד משחק אחד ובזה אני אתרכז כדי לעמוד במשימה".

כשנשאל אם ישחק בשבוע הבא את משחקו האחרון במדי בית"ר אמר: "יכול להיות, אבל אני עדיין לא יודע. בית"ר זה הבית שלי, גדלתי פה מגיל 8 והמקום הזה נתן לי הרבה ערכים, הזדמנויות ואני מוקיר המון דברים שקרו וקורים לי. אני קפטן הקבוצה ומחובתי לא להתעסק ולא לחתום בשום קבוצה אחרת עד שלא נעמוד במטרות שלנו. נחכה לסוף העונה ורק אז אתעסק בדברים אחרים. בשבת הבאה אסגור באופן אישי שנתיים מצויינות בבית"ר ונראה מה יהיה הלאה. זה חוסר וודאות, אני עדיין לא יודע מה יקרה, אחרי שנעמוד במטרה אתפנה לראות איפה אשחק בעונה הבאה, יכול להיות שזה יהיה בבית"ר ויכול להיות שזה יקרה במקום אחר. אני לא יכול לשלוט בדברים שלא תלויים בי, מאז ינואר יש הרבה קבוצות שמתעניינות ורוצות, אך החלטתי יחד עם אבא שלי שלא אעשה שום דבר עד שלא נסיים את המטרות עם הקבוצה. אני יכול לומר שהיו קבוצות שאמרו לי לבוא לחתום ומבחינתם שכבר לא אשחק ואלך לנוח, אבל גדלתי על ערכים אחרים ואני אסיים את המטרות עם בית"ר ואז נחליט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מה עומד מאחורי העזיבה? רואדה/ברני ארדוב

3. "רואדה היה עצבני שלא קיבל את מה שהוא רוצה"

חסוס רואדה נפרד אתמול מבית"ר ירושלים. לטענתו עדיין לא חתם במקום אחר, על אף שיש לו הצעות מספרד ומעוד כמה מדינות. בסיום המשחק הוא נפרד מהקהל ולאחר מכן בחדר ההלבשה נפרד באופן אישי מכל אחד ואחד. בבית"ר היו רוצים לראות את הספרדי נשאר, אך לטענת סוכניו יש לו חוזה לשלוש שנים במקום אחר ובגיל 30.5 הוא מכוון לחוזה הגבוה ביותר שיכול להשיג. מקצועית, רואדה מוערך על ידי השחקנים, אך חברתית יהיו כאלה שלא יצטערו שהוא עוזב, בעיקר בשל התנהלותו המוגדרת "יהירה" בלא מעט מקרים. שחקן בכיר בקבוצה אמר: "הוא נתן כאן המון וצריך לכבד את ההחלטה שלו. באיזשהו שלב הוא כבר היה עצבני שהוא לא מקבל את מה שהוא רוצה לשנים הבאות וזה השפיע על הגישה שלו. נאחל לו באמת את כל ההצלחה, לא קל להביא שחקנים ברמה כזאת לישראל".

שחקן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר, שחקן הפועל באר שבע מוחמד גדיר. מגד גוזני
בבית"ר לא אהבו את הגישה שלו. הייסטר אמש/מגד גוזני

4. כעס על הייסטר, אלון תורג'מן ואלי אלבז על הכוונת

מרסל הייסטר הוחליף לאחר השער של באר שבע בחן דילמוני. בבית"ר כעסו על הייסטר ועל הגישה שלו. גורם במועדון אמר: "הוא זר והוא צריך לשמש דוגמא, הוא מאוד מוערך על ידי הצוות המקצועי ובונים עליו לשנים הבאות, אבל הוא לא יכול להיראות ככה, הייתה טעות לפתוח איתו". הייסטר לא ישחק במשחק האחרון בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים וכמו חסוס רואדה יעזוב השבוע את הארץ. אריק סאבו יחזור לעונה נוספת ואילו בנוגע לאנטואן קונטה, על אף מימוש האופציה של בית"ר עדיין לא סוכמו סופית תנאי חוזהו. אם איינבינדר יעזוב, בית"ר תנסה לצרף מיידית את שלומי אזולאי. אתמול תמה האופציה של קרית שמונה על השחקן ובשל אי הסכמות בין איזי שרצקי לשחקן היא לא מומשה. כעת, אם בית"ר תרצה לצרפו היא תחל במו"מ מול מכבי תל אביב. בנוסף לחלוץ זר, בית"ר תצרף חלוץ ישראלי כאשר בין המועמדים נמצאים אלון תורג'מן ואלי אלבז מהפועל כפר סבא. השבוע אמורה להתקיים פגישה בין אלי טביב לאיתן מזרחי בנוגע לקלאודמיר וז'אורז'יניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully