וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שמעון מזרחי דורש את פיטוריו המיידיים של בגאצקיס

16.5.2017 / 0:49

שפל חדש במכבי תל אביב: הקבוצה סיימה את העונה במקום הרביעי, עם שני ניצחונות בלבד בעשרה משחקים, והיו"ר דורש לפטר את המאמן ("הוא לא יודע איפה הוא נמצא") לפני הפלייאוף. דרוקר ושיבק מועמדים להחליפו

one

עוד נקודת שפל במכבי תל אביב. הצהובים הפסידו הלילה (שני) 80:70 למכבי אשדוד במחזור האחרון, וסיימו את העונה הסדירה במקום הרביעי, הגרוע בתולדות המועדון. מיד בתום ההפסד ערכו חברי ההנהלה שיחות אינטנסיביות על המשך העונה. מי שדורש את פיטוריו המיידים של המאמן איינראס בגאצקיס הוא היו"ר שמעון מזרחי, אך בקרב ההנהלה אין הסכמה מוחלטת. מכבי תל אביב רשמה רק שני ניצחונות בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה, ותפגוש בפלייאוף את בני הרצליה. בקבוצה חוששים ממבוכה גדולה לקראת רבע הגמר.

המאמן כבר ספג לפני שבוע וחצי מסר מאחד מאנשי ההנהלה, שאמר לו: "עוד הפסד אחד לא תמשיך במכבי". בהנהלה מציינים כי הם רוצים להציל את העונה ולפחות לנסות להיאבק על האליפות, ומביעים ספק גדול ביכולתו של המאמן להוציא את הקבוצה מהבוץ. "הוא לא מבין איפה הוא נמצא", אמרו בקבוצה על בגאצקיס.

מחר בבוקר תיפגש הנהלת הקבוצה לדיון חירום בנושא. המעומדים להחליף את בגאצקיס הם שרון דרוקר ואריק שיבק, כשגם דני פרנקו הוזכר כמועמד.

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס עם היו"ר שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
נאמר כבר הכל. בגאצקיס ומזרחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully