וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון תעמוד לדין על התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי ספורטיבית

הקבוצה של יובל נעים עלולה להיענש בבית הדין בעקבות מספר אירועים שצוינו בדו"ח של איתן שמואלביץ' ממשחק ההישארות בליגה. בין התקריות: אבוקה ביציע וכדור שנזרק במכוון לכר הדשא

צילום: אשר דיין, עריכה: מתן חדד

הפועל אשקלון חגגה בשבת הישרדות בליגת העל לראשונה בתולדותיה בזכות ניצחון על עירוני קרית שמונה במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון בליגת העל, אך הערב (שני) מתברר כי המשחק גם עלול לגבות מחיר מהדרומיים. הקבוצה של יובל נעים תעמוד לדין משמעתי ביום רביעי בשל עבירה על מספר סעיפים: התפרעות אוהדים, התנהגות בלתי ספורטיבית, אי קיום חובות הקבוצה הביתית ועבירה על חוקת תקנוני הוראה של ההתאחדות.

בדו"ח השיפוט של איתן שומאלביץ' צוינו מספר אירועים שעשויים לגרור עונשים עבור הפועל אשקלון. הוא ציין כי בעת עליית הקבוצות לכר הדשא הודלקה אבוקה ביציע הקבוצה, בדקה ה-67, לאחר הבקעת שער הניצחון של ירדן אבוחצירה, נזרק נפץ לדשא מכיוון היציע, בדקה ה-90 נזרק במכוון כדור נוסף למגרש שהביא להפסקת המשחק. מעבר לדברים הללו, ציין שמואלביץ' גם כי הכרוז השתמש במערכת הכריזה במידה מוגזמת לעידוד השחקנים ושלהוב הקהל, וכי בסיום נמנעה מצוות השיפוט גישה אל רכבם בעקבות התגודדות אוהדים.

עוד בנושא

שלושה משחקני הפועל תל אביב נחקרו בקשר למהומות בוולפסון
מורן מאירי: "מה שהקומץ הנורא שלנו עשה היה מביש ומגעיל"

רודי חדד הפועל אשקלון. לירון מולדובן
מחגיגות ההישארות לבית הדין. הפועל אשקלון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully