וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 33: חואן מונאקו הארגנטינאי הודיע על פרישה מטניס

הטניסאי, שדורג בשיאו במקום העשירי בעולם וזכה בתשעה תארי ATP, הודיע על פרישה מהסבב: "אני עצוב ואתגעגע מאוד למגרשי הטניס, אבל אני משוכנע שקיבלתי את ההחלטה הנכונה"

חואן מונאקו טניסאי ארגנטינאי. GettyImages
הסבב יתגעגע אליו. מונאקו/GettyImages

חואן מונאקו הודיע היום (שני) על פרישה מטניס. הארגנטינאי בן ה-33 פרסם מכתב ברשתות החברתיות בו כתב: "חברים ואוהדים יקרים, למרות שזה גורם לי לנוסטלגיה רבה, אני משוכנע שאני מקבל את ההחלטה הנכונה. חלק נהדר וחשוב מאוד בחיים שלי הגיע לסיום. אני פורש מטניס מקצועני. יש הרבה רגשות שאני מרגיש עכשיו וקשה מאוד לתאר אותם בכתב. אני גאה שעמדתי בפני כל כך הרבה אתגרים במשך כל כך הרבה שנים.

"תודה רבה על כל מה שהטניס העניק לי: חינוך, משמעת, חברות ורגעים בלתי נשכחים. אני כמובן עצוב כי אתגעגע מאוד למגרשי הטניס. אני גם מרגיש אושר על כך שהייתה לי האפשרות לעבוד במה שאני באמת אוהב מאז שהייתי ילד. אני עוזב עם סיפוק גדול כי הקדשה, הקרבה ומחויבות תמיד היו המנוע שלי. נתתי את כל כולי ואני רוצה להגיד לכם שנהניתי עד המשחק האחרון. תודה רבה לכולכם על כך שהצטרפתם אליי במסע הנפלא הזה שארך 14 שנה. פיקו מונאקו".

מונאקו (1.85 מטר) חגג ב-29 במרץ השנה את יום הולדתו ה-33. ב-23 ביולי 2012 הוא רשם את דירוג השיא שלו כשהיה במקום העשירי בעולם וזכה בתשעה תארי ATP, כולל שניים מסבב ה-500. חואן, המכונה גם פיקו, מונאקו הגיע פעמיים לשמינית הגמר ברולאן גארוס ופעמיים לאותו השלב באליפות ארצות הברית. בסך הכול הוא עמד על מאזן 270:342 במהלך הקריירה שלו והיה שותף גם לזכייה של ארגנטינה בגביע דייויס בשנה שעברה. הוא נחשב לשחקן חימר מצוין והיה אחת הדמויות הבולטות בטניס הארגנטינאי במשך השנים. בסך הכול סיים את הקריירה עם הכנסות של מעט יותר משמונה מיליון דולר מטניס.

מכתב הפרישה של מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully