וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד האלימות והגזענות: טקס חלוקת פרסי הגינות בכדורסל ייערך באילת

באירוע שייערך על רקע התגברות האלימות והגזענות במגרשי הספורט, ישתתפו נציגים מכל 35 הקבוצות המקצועניות של איגוד הכדורסל. גביע יינתן לשלושת המקומות הראשונים והקבוצה ההגונה ביותר תזכה בפרס כספי

טקס חלוקת פרסי ההגינות בכדורסל ייערך ביום ג' הקרוב, 16.5.17, במלון מרידיאן, אילת. באירוע ישתתפו נציגים מכל 35 קבוצות המקצועניות של איגוד הכדורסל מליגת העל לגברים ונשים והליגה הלאומית לגברים. הטקס נערך על רקע התגברות האלימות והגזענות במגרשי הספורט בשנים האחרונות. הפרס הכספי למקום הראשון מקבוצות ליגת העל הוא 100 אלף שקל ולזכות הליגה הלאומית הפרס הוא 50 אלף שקל.

אברהם חמו, מארגן האירוע רואה בקיום האירוע מטרה חינוכית וביסוס הכדורסל הישראלי כמרחב נקי מאלימות המשמש ככלי לעשייה חברתית חיובית . גביע יינתן לשלושת המקומות הראשונים ופרס כספי יינתן לקבוצה הזוכה במקום הראשון. האירוע יערך בנוכחות ראש עיריית אילת ובחסות מרכז "עצמה", עמותת "עתיד בטוח" ואיש העסקים גיא גלבויז.

גיא גלבויז אמר על המיזם: "אני שמח על ההזדמנות לתמוך במטרה חשובה כל כך באחד מענפי הספורט המצליחים בישראל. אלימות במגרשי הספורט היא תופעה מכוערת שיש למגר. אני גאה להיות חלק ממיזם חשוב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully