וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: סיאד קולאשינץ חתם לחמש שנים בארסנל

רכש ראשון לתותחנים לעונה הבאה? על פי הדיווחים המגן השמאלי הבוסני, שמסיים את חוזהו בשאלקה בתום העונה, יצטרף לקבוצה הלונדונית בהעברה חופשית. אלכסיס יישאר למרות החיזורים?

סיאד קולאסינץ'. GettyImages
מצטרף לארסנל. סיאד קולאשינץ/GettyImages

ארסנל עומדת לסיים עונה כושלת במיוחד שעלולה להביא לסיום דרכו של המאמן הנצחי ארסן ונגר, אך בהנהלת המועדון כבר החלו לעבוד על חיזוק הקבוצה ולפי דיווח בגרמניה התותחנים ביצעו חיזוק ראשון בדמותו של סיאד קולאשינץ.

המגן השמאלי הבוסני, שהיה מחוזר גם על ידי מנצ'סטר סיטי ומילאן, מסיים חוזה ומגיע בהעברה חופשית משאלקה, כאשר על פי הדיווח הוא סיכם על חוזה לחמש שנים בשורות התותחנים. קולאשינץ בן ה-23 רשם 24 הופעות בהרכב של שאלקה במדיה הוא משחק כל הקריירה. הגעתו הצפויה של הבוסני מערערת את מעמדם של קירן גיבס ונאצ'ו מונריאל, שני המגנים השמאליים של הקבוצה.

כעת, במועדון יתרכזו במאמצים להשאיר את הכוכב הכי גדול שלהם אלכסיס סאנצ'ס. בגרמניה מדווחים היום עוד שבאיירן מינכן מציעה 60 מיליון יורו עבור החלוץ הצ'יליאני כשגם פריס סן ז'רמן סימנה אותו כמועמד מוביל לרכש, אך בימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם הצ'יליאני דווקא החליט להישאר באמירויות עונה נוספת למרות האכזבה מכך שהקבוצה לא מתמודדת על האליפות בשלוש עונות שהוא נמצא שם. למרות עונה רעה של ארסנל, אלכסיס רושם עונה אישית נהדרת וכבש העונה 21 שערי ליגה, כמעט כפול מהעונה שעברה (13).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully